Hoi,
Ik doe het maar even op deze manier, want ik kan me voorstellen dat niet iedereen op dit forum zit te wachten op mijn verhalen...
Wat lief dat je zo'n steentje van je zus hebt gekregen. Ik zou hetzelfde denken hoor: al geloof ik er niet in, wat kan het voor kwaad om het te proberen!! En volgens mij is het zooo belangrijk om je positief op te stellen en niet al te gespannen (makkelijk gezegd he).
Ben het VOL-LE-DIG met je eens wat betreft babykamers. Iedereen heeft gelukkig een eigen smaak en moet vooral doen wat 'ie wil, maar zelf gruwel ik echt van die kamers vol beertjes, tuttels, fruttels of nog erger: Winnie de Poeh's! Bij ons wordt het dan ook supersimpel (tis trouwens ook maar een klein kamertje en dan moet je helemaal al niet te gek gaan doen): mijn eigen oude wieg met een heel simpel stofje, kabinetje van mijn oma (wit geverfd met misschien een kleurtje aan de binnenkant). En ik heb net maandag via marktplaats.nl een commode gekocht en al opgehaald. Heel simpel: tis geen kast, maar meer een aankleedtafeltje. Dus open van opzij en onderen (lijkt op een sidetable). Die wordt ook gewoon wit met hooguit manden erin, want er zitten wel planken onderin. Verder gewoon witte gordijnen en mooie houten vloer. Ik zag trouwens op marktplaats een supermooie whitewash-commode staan (van Kids Factory geloof ik, mooi spul). Heb ik nog op geboden maar nog niks op gehoord en het hoeft nu al niet meer. Maarre... jij moet tegen die tijd ook maar es rondsnuffelen, want is zo te horen echt iets voor jou! Maar je ziet er ook veel van die dingen die jij noemt: zwaar geloogd grenen enzo. Wel grappig om te zien hoe verschillend mensen (gelukkig maar) over die dingen denken he!
Ben me alleen aan 1 ding te buiten gegaan: heb bij Kitch Kitchen een superfel gebloemd aankleedkussen gekocht! Liet me even gaan...
Meis, blijf vooral zo positief en ik ben ervan overtuigd dat je binnenkort met goed nieuws komt!! En natuurlijk veel plezier bij het voetbal morgen (ik zit ook klaar hoor)!
liefs, Maria2