Voor Monique2

Hoi Monique,

Een eindje hieronder zag ik een berichtje van je staan. Ben net terug van vakantie en was heel benieuwd hoe het nu met je gaat. Heb aan je gedacht hoor, hoopte zo dat het inmiddels raak zou zijn.
Lees dat je net weer even een dip hebt. Makkelijk praten vanaf de andere kant, maar ik hoop dat je je toch gauw weer beter voelt en dat je naar het mei-forum kunt.

liefs, Maria2

Hey Maria,

Wat heerlijk dat je op vakantie bent geweest.
Waarschijnlijk de laatste vakantie dat jullie echt met z,n teweetjes zijn?
Waar zijn jullie naar toe geweest?

Het is hier inmiddels nog niet raak!
Helaas, maar ik voel me nu alweer veel beter[ook mededoor het weer denk ik]
De eerste dagen na je ongi is het meeste balen.
Voordeel is dat mijn cyclus deze maand een week korter was, is wel lekker.
Wie weet komt het door het maansteentje.

Hoe voel jij je verder?
Al een aardige buik zichtbaar?
Nog iets langer dan 2 maanden toch.
Ik hoop dat je enorm vam je zwangerschap mag/kunt genieten!
Ik ga zelf 8 sept. op vaantie.
We gaan dan voor 15 dgn naar Gran Canaria.
Ik hoop dat we zwanger heen gaan.
We zullen weer heeeeeel goed ons best doen deze maand.
Ik las nog dar er inde zomer veel kindjes verwekt worden door het mooie weer.
Je hebt dan meer "zin"haha.
Ik weet eigenlijk niet of ik me bij deze mening aan kan sluiten.
Lekker plakken.....

Leuk dat je hiet even aan kwam waaien!!
Wanneer kun je trouwens met zwangerschaps verlof?

Nou geniet van het mooie weer!

Liefs, Monique

Hoi,

Fijn dat je je weer beter voelt. Ken het nog goed, was zelf ook altijd even van slag net nadat ik ongesteld was geworden en later zag ik het dan wel weer positief in.
Lekker dat jullie nog met vakantie gaan zeg! En nog mooier als je zwanger terugkomt. Ik bedoel maar, als je ergens ontspannen enzo bent, moet dat wel op Gran Canaria zijn!! Dat zou nog es mooi zijn he, ga ik hard voor duimen!

Hier alles verder goed, wel weer even een ziekenhuisbezoek gehad in Frankrijk (gaat lekker he), maar uiteindelijk bleek het allemaal in orde te zijn.
Ik moet nog zo'n 5 weken werken en dan gaat mijn verlof al in, gaat echt idioot snel nu! Helemaal als je nagaat, dat ik voor 4 weken voor de uitgerekende datum heb gekozen... Maar goed, dat zien we dan wel weer.
Tot voor kort had ik echt een superbeschaafd buikje, maar nu gaat het ineens een stuk harder. Gisteren heb ik een vloer gelakt en toen zat die buik ook echt in de weg!! Moet ik ook helemaal niet doen met die weer natuurlijk..

Wat is dat met een maansteentje? Is dat ergens speciaal voor bedoeld, heb er nog nooit van gehoord?

Nou, nog even aftellen tot aan je vakantie, maar voor je het weet lig je daar aan het strand, terwijl wij hier nog zitten te zwoegen haha! Heel veel succes en sterkte maar weer voor de komende tijd en ik kom binnenkort wel weer aanwaaien. Hopelijk 'spreek' ik je nog voor je vakantie, maar anders wens ik jullie alvast een supervakantie (in ALLE opzichten natuurlijk)!!

liefs, Maria2

Terug
Bovenaan