voor Moon29

A

Anoniem

Guest
Hey!

Bedankt voor je berichtje erg leuk! Enne idd misschien wel een goed idee om te gaan tempen. Zeker toevallig jou NOD ook 26 juli!! Duimen maar he.... Hoi je me even op de hoogte vind ik leuk..

xx

Hey hoi,
Wauw wat eer eer om een topic te zien met mijn naam, haha!
Jaja, nog een paar daagjes wachten.   Ik weet het eigenlijk niet...moet toegeven dat ik nu niet meer zoveel klachten heb als een paar dagen terug. Voel nog wel wat steekjes, ongi-krampjes  enzo, maar dus niet zo overtuigend meer. Tja, weet natuurlijk niet wat dat kan betekenen, maak mezelf er alleen maar gek mee.   ik weet dat m 'n lichaam me ontzettend voor de gek kan houden en dat ik de afgelopen tijd vaker heb gedacht dat het raak was en toen werd ik ook gewoon ongi...erg teleurstellend en verdrietig, dus ik probeer om niet bij ieder steekje hoop te krijgen, wat natuurlijk niet meevalt.    
Ik weet nog niet wanneer ik zal gaan testen, de vorige keer had ik besloten om te gaan testen zodra m 'n man thuis zou komen van z 'n werk, en toen werd ik tijdens het opvangen van de urine voor de test ongi! erg vervelend was dat.
Wel is het in ieder geval zo dat ik een regelmatige cyclus heb, dat ik ook meteen uit de droom wordt geholpen als het niet is gelukt. Niet zo als sommigen die dagen over tijd zijn en dan alsnog ongi worden. Dit lijkt me echt heel frustrerend, hopelijk gebeurd het mij niet!
Nu is het zo dat ik zaterdag een avonddienst heb (werk) waarbij ik daar 's nachts ook moet blijven slapen (slaapdienst) Wat er ook aan de hand is, ik zal die nacht niet bij m 'n man in bed kunnen liggen. in beide gevallen is het natuurlijk niet leuk. Daarom denk ik dat ik zondag pas ga testen, hoewel ik dan dus misschien al ongi ben geworden, en zo niet...tja, dan zitten we die avond/nacht afzonderlijk in spanning.

Hoe lang ben jij bezig? ...en hoe oud ben je? ...eerste kindje? ...wanneer ben je van plan te testen?
Hoop voor je dat het gelukt is en dat je (zaterdag?) een positieve test in je handen houdt..net als ik natuurlijk, haha
Groet, MOON

Hey!

Ja wat een eer he voor je hahhahah!! Ik las gisterd at je al echt lang bezig bent, is het niet heel frustrerend? Ik wordt al een beetje moe en ik zit " pas" in ronde 9! Wat balen van je werk dit weekend! Wat doe je dan verpleging ofzo?

Het is mijn tweede kindje waar we voor gaan,  ik heb al een zoontje van 2,5 Tygo! Nou meid ik hoor je gauw weer! En duimen he!!!!

xx

Ik ben 26 trouwens woon in Rotterdam en ik wil zo lang mogelijk wachten met testen omdat ik van mijn 1e pas met een paar weken een positieve test had!!!

En jij? Wat doe je zoal...

... je raad het misschien al, ik ben helaas ongi geworden vanmiddag.
zucht!! ben er erg verdrietig van. Is eigenlijk niet in woorden uit te drukken.
Ik snap gewoon helemaal niet waarom het bij ons nou niet lukt.   Ik heb alle onderzoeken gehad, en alles is goed met me. onbegrijpelijk gewoon.

Tja, en dan vanavond niet eens bij m 'n mannetje kunnen liggen in bed. Ik werk op een woongroep met verstandelijk gehandicapten. Die woning staat gewoon in een woonwijk en er is dus (zoals op een instellings terrein wel het geval is)  bij ons geen nachtdienst aanwezig, dus zal iemand moeten blijven slapen 's nachts.
morgen krijg ik vakantie, had gehoopt om deze vakantie wat leuker te beginnen, maar ja, 't is neit anders,
Hou je me op de hoogte?
groet, MOON

Terug
Bovenaan