voor moonlight

Hoi Moonlight
Ik wilde even weten hoe het met je was. Je mocht toch vandaag testen??? Hopelijk kom je straks met goed nieuws.
Ik heb vandaag de punctie gehad. Ze hebben 9 eitjes weg gehaald. Maandag krijgen we te horen hoeveel er bevrucht zijn.
Veel succes en laat het me ff weten
Liefs nurse

Heeyyy Nurse,

Hier is het helemaal klote
Loop al vanaf dinsdag met buikpijn, maar het zette maar niet door. Vrijdag werd de buikpijn heftiger, en zag ik rozig bruin verlies en zaterdag was het nog niet erger geworden dus voor de zekerheid toch getest...  Maar helaas en daarna zette die klote rd  ook nog eens goed door.
Dus lig nu al heel het weekend plat, en ik kan wel merken dat de endometriose er ook niet beter op is geworden dus slaap voor geen meter van de pijn.
Dus ben nu maar nurofen en paracetamollen door elkaar aan het slikken om de pijn een klein beetje te onderdrukken....maar het is echt een klote weekend  Ben nu beniuewd of ik hierna door ga voor nog een ronde of toch eerst en operatie.....

Hey maar wat fijn voor jou zeg 9 eitjes  helemaal super.
Hopen op een mooie terugplaatsing maandag!!!!
Ik ga hard voor je duimen, en hou me op de hoogte!!!
Hoe vond je trouwens de punctie?? Heb je er erg veel last van gehad tijdens of erna!!
Heel veel sucsessss

Liefsss

Hoi moonlight.
Hoe is het nu met je???
Wat is dat balen zeg.  Ik had toch zo gehoopt dat je een positieve test in handen zou hebben. Wat zou jij een klote weekend gehad hebben. Wanneer weet je of je geopereerd gaat worden of dat je een volgende poging gaat doen. Bepaal je dat zelf of doet de arts dat.
Ik heb ook niet zo'n prettig weekend achter de rug. De punctie was heel goed te doen, maar ik heb  best wel  last van napijn gehad. Vandaag belden ze van het lab dat er maar 1 eitje bevrucht is, mogelijk 2 maar dat horen we woensdag. Viel me vies tegen. Woensdag om 14 uur de terugplaatsing.
Lief nurse

Terug
Bovenaan