A
Anoniem
Guest
hoi hoi
je reageerde op een topic van mij en wou je toch even wat vragen.
vindt het een rare relatie wat jij hebt hoor.
je bent hoogzwanger en je vriend heeft geen zin of tijd om je te zien???
volgens mij ben jij een hele lieve meid en verdien je veel beter,maar laat je nu over je heen lopen.
zelf heb ik 12 jaar in zo,n relatie gezeten dus ik weet precies hoe jij je voelt.
de liefde wordt steeds minder er brokkelt steeds meer af.
toen mijn oudste geboren werdt was alles even koek en ei,en het wasecht zijn meisje,maar toen er daarna een jongen kwam en hij zich totaal niet bemoeide met hem en alleen naar z,n dochter omkeek werdt de liefde bij mij nog minder.
na 12 jaar zijn eindelijk mijn ogen open gegaan en ben ik van hem gescheiden.
ik ben nu heel gelukkig met mijn huidige man en weet dat het ook heel anders kan in een relatie.ik zeg niet dat je er een punt achter moet zetten maar vraag jij jezelf dan niet af dat dit geen normaal gedrag is???
wil je heel veel sterkte toe wensen met de bevalling en in de toekomst.
en mocht je vragen hebben of even je ei kwijt willen dan mag je mijn emailadres wel hebben.
laat het maar weten oke.
liefs sil
je reageerde op een topic van mij en wou je toch even wat vragen.
vindt het een rare relatie wat jij hebt hoor.
je bent hoogzwanger en je vriend heeft geen zin of tijd om je te zien???
volgens mij ben jij een hele lieve meid en verdien je veel beter,maar laat je nu over je heen lopen.
zelf heb ik 12 jaar in zo,n relatie gezeten dus ik weet precies hoe jij je voelt.
de liefde wordt steeds minder er brokkelt steeds meer af.
toen mijn oudste geboren werdt was alles even koek en ei,en het wasecht zijn meisje,maar toen er daarna een jongen kwam en hij zich totaal niet bemoeide met hem en alleen naar z,n dochter omkeek werdt de liefde bij mij nog minder.
na 12 jaar zijn eindelijk mijn ogen open gegaan en ben ik van hem gescheiden.
ik ben nu heel gelukkig met mijn huidige man en weet dat het ook heel anders kan in een relatie.ik zeg niet dat je er een punt achter moet zetten maar vraag jij jezelf dan niet af dat dit geen normaal gedrag is???
wil je heel veel sterkte toe wensen met de bevalling en in de toekomst.
en mocht je vragen hebben of even je ei kwijt willen dan mag je mijn emailadres wel hebben.
laat het maar weten oke.
liefs sil