Voor Mootje123

A

Anoniem

Guest
Hoi Mootje123

In mijn vorige bericht vroeg jij aan mij hoe lang mijn cyclus normaal is. Ik ben 4x ongesteld geweest nadat ik gestopt ben met de pil. De eerste keer na 2 weken al want toen begon mijn normale ongesteldheid. Daarna duurde het 26 dagen, daarna 24 dagen en de 3e keer had ik op de 16e dag een bloeding (wat dat was weet ik nu nog niet) en toen begon het echte werk op dag 20 al. De 4e ronde was ik weer een beetje zenuwachtig op dag 16, maar er kwam gelukkig niks. Op dag 22 hield ik het niet meer uit en deed een test waar 2 hele licht streepjes op stonden. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat het al raak was want toen waren de eerste streepjes ook heel licht. Maar de test daarna (1dag later) was al veel duidelijker. Volgens mij kun je het 10 dagen na de bevruchting al testen. Ik ben blij dat ik een korte cyclus heb want dan hoef je niet zooooo lang te wachten op de volgende ronde.
Ik hoop dat je wat hebt aan deze info, en dat je maar snel zwanger mag worden.

Liefs Annika

Hoi Annika,

wat lief dat je even terug reageert!
Hoe voel je je nu?
Ik ben super beniewd, we zijn dus ook bezig voor de tweede, en
zitten nu in ronde 1. Mijn cyclus duurt eigenlijk altijd 25 dagen, ik zit nu op dat 21 en heb zojuist 3 digitale testen van clear blue gehaald, die zeggen zwanger of niet...
Morgenvroeg ga ik testen want ik houd het echt niet uit...erg he?!
liefs Mootje

Spannend is dat hè? Testen wel/ niet. Bij de eerste was het meteen raak bij ons. Dus dat verwachte ik eigenlijk nu ook een beetje (stom eigenlijk). Na 3 teleurstellingen, toch wel, gelukkig 2 streepjes. Het lijkt me zo moeilijk voor al die meiden die zo lang moeten wachten op hun eerste wondertje.
Nu voel ik me toch al wel misselijk s'morgens. Maar het is nog lang niet zo erg als bij mijn dochtertje. Toen was ik 16 weken misselijk. Elke morgen overgeven enz. Ik hoop dat het me nu gespaard blijft. Verder had ik toen gelukkig nergens last van. Alleen aan het eind hield ik veel vocht vast. Wanneer wordt jouw dochtertje 2 jaar?

Liefs Annika (strooi strooi) .

Succes morgen met testen ik zal voor je duimen

Hoi Annika

Ja, super spannend allemaal.....
Ons dochtertje wordt 28 augustus 2 jaar (wat gaat de tijd snel)
en jullie eerste kindje??
Ik was de eerste keer ook direct de eerste maand zwanger, stom dan he dat
je nu ook zo hoopt dat het meteen raak is he......maar hoop het zo.
Wat een respect voor alle vrouwen die er zo lang over doen...lijkt me best
moeilijk.
Jammer dat je misselijk bent, hoop voor je dat het niet erger wordt, maar is natuurlijk voor een erg goed doel, moet je maar denken.
Ik was bij de eerste, de laatste weken ook net een opgeblazen balon, ha, ha, ha
ik paste geen enkele schoen meer....
liefs Mootje
ps; je hoort het wel....
veel succes voor je en veel genieten.....

Hoi Annika,

Misschien heb je het al ergens anders gelezen maar wilde het nog even aan jou ook vertellen, misschien was je nieuwsgierig....
Maar helaas op dag 22 een test die zie Niet Zwanger,
zou ook we helemaal geweldig zijn geweest op dag 22.
Ben gelukkig we een stuk rustiger geworden en wacht "geduldig" tot
donderdag als ik dan nog niet ongi ben......
Hoor je weer...
liefs Mootje

Terug
Bovenaan