voor moppie

A

Anoniem

Guest
Hoi Moppie

ik heb net op het forum je verhaal gelezen, dat je bij de huisarts bent geweest.
Fijn dat je nu iets meer weet.
Zelf herken  ik me ook in dit verhaal.
Ik ben na drie maanden ook naar de huisarts gegaan omdat ik helemaal geen menstruatie kreeg.
Hij wilde eigenlijk ook beginnen met primolut.
Ik heb toen zelf voor een verwijskaart gevraagd voor de gynaecoloog.
Ik vond het zelf prettiger, ik werk nl regelmatig samen met mijn huisarts.
Bij de gynaecoloog was alles vrij snel duidelijk.
Ik heb mijn menstruatie moeten opwekken met provera (7dgn lang 1 tablet).
en gebruik daarbij clomid om mijn eisprong op te wekken.
Ben nu met de 4e kuur van clomid bezig, vrijdag moet ik naar het zkh om een echo te laten maken, om  te kijken of er al een eitje(s) groeit, wordt weer een erg spannende tijd.
Ik wens je verder heel veel succes met alles toe.

Groetjes Carol

Ha Carol

Bedankt voor je reactie, zo te lezen ben je dus al een stap verder als ik.
Wij hebben(mijn man was er nl bij) bewust voor deze stap gekozen.
Omdat de kans nog zo groot is om "gewoon" zwanger te raken.
En ik ken mezelf al langer maar ik ben bang dat ik er dan nog meer mee bezig ben. En deze stap voor ons nog wat "overdreven" is zeg maar.
Als we dit een maand of 3 a 4 aangekeken hebben en er is nog niks gebeurt dan gaan we weer een stapje verder!!

Maar even over jullie, er word toch ook gekeken hoeveel eitjes er zijn!! Of is de kans op een meerling beduidend groter???????
Heb namelijk geen idee hoe dat dan verder in zijn werk gaat!!!
Nou jullie ook veel succes en ik hoop dat alles snel zijn resultaten mag geven!!!!

Moppie

ha moppie

Het is ook wel te begrijpen dat jullie voor deze keuze hebben gekozen.
Als je eenmaal in de MMM zit dan ben je er idd meer mee bezig als je dit nou wil of niet. Je blijft ook de hele tijd onder controle.

De kans op meerlingen bestaat er idd, maar die kans is er zowieso bij ons, omdat in de familie verschillende tweelingen zitten.
Als je met clomid gaat beginnen, begin je eerst met de laagste dosering (50 mg).
De eerste keer heb ik daar goed op gereageerd. maar de andere twee keren was er helaas niks op te zien op de echo.
Nu ben ik dus de 100 mg gebruikt.
ze volgen dit dan net zolang dat de eitjes verdwenen zijn, en je dan naar alle waarschijnlijkheid een eisprong hebt gehad.
Ik heb het gelukkig nog geen keer gehad dat er meerdere eitjes groeien.

gr carol

Terug
Bovenaan