voor morgan

Hoi hoi

Ik was benieuwd hoe het met jullie ging. Was het zaad deze keer beter? Ik hoop het voor jullie.
En als dat niet zo is wat gaan ze nu verder doen wordt je op de wacht lijst voor ivf gezet of is iui nog mogelijk?
Wij gaan volgende week woensdag naar een intake gesprek en oefenen met prikken (brrrr) Hoewel ik wel steeds meer gewend raak aan het idee.
Het is twee weken prikken en 15 min. puntie (eitjes er uithalen) Het is allemaal niet leuk maar goed het is allemaal voor het goede doel en daar hebben we het graag voor over niet waar?
Het wachten of het gelukt is lijkt me het meest erge voel ik wel wat of toch niet het blijft gissen!

Groetjes rozemarijn

hi ,
we krijgen de uitslag op 4 april om 16.00 uur , dus we weten nog niets maar als het nog hetzelfde is komen we in aanmerking voor ivf andere opties waren er voor ons niet.nu maar hopen dat het beter is.
spannend voor jullie dat het gaat beginnen ik hoop dat het allemaal goed gaat !
zal er een tijdje niet op het forum zijn want we gaan deze week verhuizen en pak de computer straks in.
maar zal  volgende week weer hier zijn. veel sterkte.  

hoi morgan

Veel succes met de verhuizing. Mischien denk je er wat minder aan met al die drukte en is het sneller 4 april. Al blijf je er natuurlijk steeds mee bezig. Het is gewoon 10x niks dat wachten en wachten.
Hopelijk heb je 4 april duidelijkheid.
Veel succes en tot horens

Groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan