Voor morgan

Hoi hoi

Vroeg me af hoe het met je was. Heb je al wat meer duidelijkheid over wanneer je kan starten met de behandeling?
Wij zitten er ondertussen midden in. We gaan er voor maar het valt niet altijd mee het is soms om te  en dan wordt ik weer  dat is wel frustrerend. Ik wordt geleid door de hormonen en kan daar niet veel tegen in brengen.
maandag 23 mei heb ik een echo om te kijken hoe het er voor staat en hoeveel eitjes er gegroeid zijn ben benieuwd.
Ik moet nog ongeveer twee weken spuiten (hangt af van de echo hoelang precies) En dan komt de punctie. Het terug plaatsten lijkt me een waar feest de punctie niet. Toch moet ik proberen er niet te veel bij stil te staan en er rekening mee houden dat het goed zeer doet. Mischien valt het dan uit eindelijk toch mee... laten we het hopen...

groetjes rozemarijn

Heee Rozemarijn,

Kan me zooo goed voorstellen dat je er zoo van baalt, maar een vriendinnetje van mij heeft nu een drieling, en vond het echt vreselijk meevallen de punctie, ontspannen zijn is vaak het halve werk ok. Sterkte nog even met de hormonen.. En het zal echt allemaal goed komen..

lfs en een knuf van mij

Terug
Bovenaan