Voor Mossje

Haha, dan moet dat Kapelle zijn. Zal ik het dan ook maar verklappen? Wij wonen in ´s-Gravenpolder, hahaha. Niet hetzelfde dorp, maar wel dichtbij. Echt grappig.

Groetjes,
Nelly.

Ja. Bij Dean ben ik daar ook naar de verloskundigen geweest. Dinsdag gaan we weer voor het eerst. Ik zag wel dat er iemand vervangen is. Ik vind het wel prettig dat ik die dames al ken, ook al ben ik toen bevallen in het ziekenhuis.

Wie weet komen we elkaar nog eens tegen. Dan weten we toch niet wie wie is, hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Ik was vrij laat met het bellen voor een afspraak. Ik dacht dat je met 12 weken voor het eerst kon, maar dat is tegenwoordig al met 9/10 weken. Dus nu kan ik er de 17e voor het eerst heen. Ben wel zeer benieuwd, ik vind die eerste 3 maanden zo super langzaam gaan.
Ik zag ook dat er 1 nieuwe was. Stel je voor, zitten we daar straks gewoon een half uur samen in de wachtkamer en dan weten we niet wie we zijn (totdat er 1 geroepen wordt)
Nou ja, ik neem altijd een klein blond meisje mee die niet om een praatje verlegen zit, een echte kletskous dus.

Groetjes,
Els

Grappig, zelf ook regelmatig in die buurt geweest.
Mijn opa woont er.
Eerst in Kruiningen, ´s-Gravenpolder en nu in Goes :)

Tegenwoordig komen we er maar 1x per jaar.. Op verjaardag..
Is immers 2,5 uur rijden voor ons...

Terug
Bovenaan