VOOR MUIZEBEEST

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik heb al enkele keren gelezen dat jij ook een zoontje van 16 maanden hebt die geboren is op 13_12_2004. Ik ook. Ik had er al eens op gereageerd enige tijd geleden maar misschien heb je dit over het hoofd gezien. Heb nl. nogal laat gereageerd.

Mijn zoontje is op 13_12_2004 om O6.55 u geboren na 13 uren arbeid. Hoe laat is jou zoontje geboren?
Ik vind het wel leuk om te lezen dat er nog iemand die dag zwaar heeft moeten afzien....
;-)... of misschien niet?
Mijn bevalling viel al bij al wel mee. Ik heb een epidurale verdoving gehad. Ik had een zeer zware zwangerschap gehad en dit wilde men mij echt wel gunnen om pijnloos te bevallen.

Mijn zoontje doet het nu uitstekend maar het eerste jaar was best wel vermoeiend. Hij is geopereerd toen hij 4 weken oud was aan zijn maagje, hij heeft koemelkallergie gehad(nu overgegroeid) en hij slaapt nog maar een 3-tal maanden door.

Sind februari van dit jaar zijn we bezig voor een 2de. Ik heb al mijn moed bijeen moeten rapen om er terug aan te beginnen en nu kan het weer niet snel genoeg gaan...;-) Van ons zoontje heeft het 18 maanden geduurd eer het raak was.
We zitten nu in ronde 3 en tussen 28-4 en O1-05 verwacht ik mijn NOD. Hoop weer zo dat het raak is maar ja...een zwangerschap heb je niet echt in de hand...je kan de natuur enkel proberen een handje te helpen.

Nogmaals proficiat met je zwangerschap en geniet ervan!
Liefs Kaatje x

Hoi Kaatje,

Wat leuk dezelfde datum bevallen. Mijn zoontje is om 23.53 uur geboren na een uur persen en een gehle bevalling van ongeveer 6 uur.Ik ben flink ingeknipt geworden en dat is van te voren bij mij verdoofd geworden.

Mijn zoontje slaapt nog niet door. En we hebben daarvoor al van alles geprobeerd.
En hij is met 5mnd geopereerd. Nu gaat ook alles goed met hem.

Ik wens je veel succesmet zwanger raken en hopelijk lukt nu sneller dan bij jullie zoontje.

Liefs van mij, zoontje en kruimeltje

Terug
Bovenaan