Voor: Muizeke, Futuremummy, Luckyann en WY2006

A

Anoniem

Guest
Heej ladies!

Ik las op de nod lijst dat we allemaal op nod 26 maart zitten.
Misschien is het gezellig om elkaar gezelschap te houden tegen die dagen aan?

Muizeke, 27 jr, 2de ronde, 1e kindje (als mijn cyclus 36 dgn blijft)
Futuremummy, 22 jaar, 9e ronde, 1e kindje
luckyann, 29 jaar, 9e ronde, 1 e kindje
wy2006, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje

Allemaal voor ons eerste kindje, redelijk zelfde leeftijd.....kan nog een gezellige boel worden!

Deze maand begonnen met temperaturen, ben het in de eerste periode van mijn cyclus nog niet helemaal gaan volhouden, weet nu ongeveer mijn eisprong door Cervix slijm, en goed geklust, dus misschien wordt het wel wat deze maand.

hoe is het met jullie ..................

Nog een weekje voor de NOD....

Gr. WY2006

Ha WY2006,

Ja t wordt weer spannend he? Toen ik na ronde 1 gewoon ongesteld werd (na 36 dgn) had ik ineens niet meer zo'n zin om op het forum te kijken, maar nu wordt het toch wel weer spannend, Ja wel grappig inderdaad dat we allemaal rond dezelfde leeftijd zitten, als mijn cyclus nu in ronde 2 weer 36 dagen is zou ik idd de 26ste mijn nod hebben, brrrr ben erg nieuwsgierig, maar daar zullen we allemaal wel last van hebben denk ik!
Heb jij al 'symptomen'? Ik had in ronde 1 wel een misselijk gevoel en een week lang gloeiend hete tepels , hihi, maar dat was mn lijf wat me voor de gek hield, ik had trouwens ook niet echt gerekend op meteen raak in ronde 1.

Liefs Muizeke

heej muizeke,

Nee heb nog nergens last van. Zit nu aan de penicillinekuur voor enorme vloedgolf van steenpuisten in het schaamgebied, sinds dat ik gestopt ben met de pil (september 2006) is dat zo erg geworden, dat ik niet eens meer kan fietsen.... Dus geen idee of anti-biotica invloed heeft op, maar hoop het niet.
NOD wordt spannend ja! Ik baal eigenlijk wel als een stekker, want als mijn cyclus weer 26 dagen is (twee van de zes keer geweest) dan ben ik met een gezellig meidenweekendje dik aan de ongi, maar als ie tijdens het weekend maar niet komt,,,,,dan is het wel zo fijn om met ochtendurine te testen met mijn partner....maarja...dat wordt moeilijk.

Maar ik heb nog nergens last van, ik lees ook eigenlijk NOOIT dat mensen echt hele overduidelijke kwaaltjes hebben voor zwangerschap, ik bedoel, ochtendmisselijkheid is toch wel symptoom 1 die duideliijk kan aangeven dat je zwanger bent.
Ik heb helemaal nergens last van, heb ik geen enkele maand echt gehad.

Hoe je het ook wendt of keert, het blijft spannend! Iedere keer weer!

xxx

Terug
Bovenaan