voor muizeke

A

Anoniem

Guest

Hoi Muizeke
Geeft niet hoor!!! Opzich maak ik me niet echt zorgen of ik al in de overgang ben want ik heb me anderhalve maand laten controleren hier op en toen was het in orde. Het zijn inderdaad 7 maanden dat ik nu niet ongesteld ben geworden. Het schijnt wel vaker voor te komen dat iemand zo lang niet ongesteld is geworden en dan toch uiteindelijk zwanger zijn geworden (en soms zonder ongesteld te zijn).
Maar denk je dat ik zou moeten contacten met de huisarts waarom ik niet ongesteld wordt. kus anjim

Hoi Anjim,

Ik ben blij met je reactie, ik hoop voor je dat je misschien stiekem toch zwanger bent? Ik ben toen ik 15 jaar was ook een keer een half jaar niet ongesteld geworden (maar ik kon toen onmogelijk zwanger zijn). Na dat half jaar is het bij mij gewoon weer op gang gekomen, dus het kan ook gewoon de goeie kant opgaan (liefst de zwangere kant natuurlijk). Ik wens jou ook veel succes met het zwanger worden en ik duim voor je dat het snel mag lukken.

Liefs Muizeke

Dank je wel het komt ook allemaal wel daar ben ik van overtuigd. Ik heb in het begin ook wel wat zwangerschapstestjes gedaan maar dat was niets. Het is nu inmiddels zeker 2 a 3 maanden geleden dat ik een testje heb gedaan. Dus misschien wie weet maar ik denk dat ik het niet durf om het te doen en denk toch van het zal vast niet zo zijn.
Hhmm  erg lastig allemaal
liefs anjim

Terug
Bovenaan