Voor Muizeke

A

Anoniem

Guest
Hoi muizeke,

Hoe is het nu? Laatst had je als reactie op mij gezegd dat je het ook meer los ging laten allemaal (ging over irritatie van ovulatie testen die alleen maar negatief aangeven).
Ben benieuwd hoe het bij jou nu gaat.
Ik heb alle testen en thermometers in de kast gegooid en heb vorige week voor het eerst in ruim 6 maanden weer genoten van een broodje rosbief en een salade met zalm! Hmm. heerlijk!
Ik heb besloten dat ik me niet meer zo gek ga laten maken met alles wat nog niet mag "voor het geval dat je zwanger bent en het nog niet weet en bla bla bla"
Op het moment dat ik ontdek zwanger te zijn stop ik onmiddelijk met al die dingen, maar wie weet hoe lang dat nog duurt! Tot die tijd ga ik dus niet meer leven als een non, maar gewoon weer een beetje genieten!
Ik heb een half jaar lang álles volgens het boekje gedaan, álles waar ook maar enige twijfel over bestond of het in theorie misschien slecht zou kunnen zijn voor een zwangerschap gelaten, en het heeft geen enkel effect gehad. Nu ga ik dus maar weer gewoon normaal leven... en wie weet... als ik zelf weer normaal doe, gaat m'n lichaam ook normaal doen! :)

Groetjes 10e

Hoi 10e,

Het loslaten gaat aardig (ook gezien mijn erg late reactie hier), de ovutesten doe ik niet meer en ook de thermometer is in mn nachtkastje gebleven, zaaaalig, na ons vorige topic ben ik idd lekker met mn vriend een weekendje naar Den Haag geweest. We hebben lekker gewandelt langs het strand, veel gekletst en gelachen en lekker uiteten geweest. Ook is onze tuin opnieuw aangelegd en gaan we nog wat oude meubels pimpen tot tuinsetje, helemaal leuk. Oja en filet americain is ook jummie hahaha, inderdaad wat jij zegt: als het raak is stop ik daar natuurlijk ook mee .

Ik heb het idee dat dat loslaten goed werkt, ik had zelfs vandaag t idee dat ik wel eens een innestebloedinkje gehad kon hebben. Maar ik ga me er nog niet druk over maken, we zien het rond de 17de (als mn cyclus nog klopt...) wel weer. Door dat weekendje weg is onze zin in je-weet-wel (het woord klussen ben ik ook effe beu) weer helemaal terug!

En jij? Al weer wat leuke dingen gedaan om je gedachten te verzetten?

Ik vind het super zonder al die testjes, over een half jaartje zien we wel weer verder,

Veel liefs Muizeke

Ha 10e 1983,
Zo te merken ben jij het al aardig aan het loslaten !

Heel fijn voor je!

x Muizeke

Hai Muizeke,

Haha tja, probeer inderdaad ook wat minder op het forum te kijken ja. Het gaat met vlagen bij mij... nu ik eenmaal heb ontdekt dat ik geen eisprong heb, weet ik dat ik zonder hulp toch niet zwanger kan worden, dus dat geeft wel wat rust. Niet meer dat gestressde klussen (inderdaad een rotwoord). We hebben van het weekend zelfs weer eens iets gedaan waarbij zwangerschap uitgesloten is  (vriendje was er erg blij mee, hahaha)

Wij gaan over 2 weken een weekje naar Rome. Eerst zat ik nog met dat idee van: als je eenmaal ontspannen bent op vakantie raak ik misschien wel zwanger. Maar dat heb ik nu ook losgelaten. We gaan gewoon op vakantie, en misschien hebben we zelfs wel helemaal geen sex! Heerlijk, gewoon uitrusten zonder verplichtingen.

Ben trouwens ook aan het solliciteren naar een nieuwe baan die ik echt dolgraag wil hebben. Mag volgende week op eerste gesprek komen! Als dat lukt zullen m'n gedachten de komende tijd helemaal wel ergens anders zijn, dus dat is vast mooi meegenomen

Innestelingsbloedinkje klinkt goed... ik hoop het voor je dat het nu raak mag zijn.
Ik heb komende vrijdag een afspraak met de h.a. Hoop dat hij dan gaat kijken naar de reden dat ik geen eisprong heb..

Ik houd je op de hoogte!

Liefs, 10e

He 10e,

Lekker joh naar Rome toe, dat zou ik ook nog wel eens willen doen (heb vroeger op de kunstacademie oa kunstgeschiedenis gehad en dan is rome eigenlijk een must :)
Van zo'n vakantie kan ik altijd helemaal blij worden, alleen al van de voorpret!

Of het echt innesteling was bij mij... geen idee, t kan en t kan niet, maar t was wel een weekje nadat ik kramp in mn onderbuik heb gehad. We zien het wel, ik vind dit in elk geval veel relaxter dan al dat getel enzo. Maar om hier helemaal niet meer te kijken of dingen te vragen lukt me nu ook weer niet.

Heej heel veel sterkte bij de ha, ik hoop voor je dat je wat duidelijkheid krijgt en zo nog relaxter op vakantie kunt gaan met je mannetje, veel succes en laat maar weten hoe het met je gaat. Ik vind het wel leuk om hier een gelijkgestemde tegen te komen!

X Muizeke

oow ik wist niet meer wat je allemaal getypt had, maar nu lees ik nog van je sollicitatie! Super, ik hoop voor je dat je het wordt, wat voor soort werk is het?  

Veel succes!  hierbij een doosje met geluk

Terug
Bovenaan