voor Mutseke

A

Anoniem

Guest
Hoi,

even een vraagje. Jij zei dat jou ongesteldheid ook altijd begint met een klein beetje donkerrood bloedverlies, en de dag erna zet het pas echt door. Ik heb dat dus ook. Ik werd op maandag 29 dec ongesteld en toen weer op do. 29 januari zeg maar een beetje (het begin) maar op 31 januari was het er pas echt. Tot wanneer tel ik nu dan? Als ik van 29 dec. tot 29 januari tel heb ik een cyclus van 32 dagen maar anders (tot 31 jan) dus van  34 dagen. Ik kan zo dus nooit goed uitrekenen wanneer ik dan ongeveer mijn eisprong heb en hoeveel dagen mijn cyclus dus is.
Hoe doe jij dat?
Hoop dat je me een beetje kan helpen,

groetjes Mellow

ha
ik ben 31 jan ong geworden en op vrijdag 27 feb een beetje al.
dan begint je ong. al dus !!tel je vanaf die dag.mijn cyclus is 28 dagen ongeveer.meestal de zelfde dag of net een dag later!nooit veel dagen later!
ik vul bij babybrabbel mijn laatste men.in en dan rekent hij mijn vruchtbare dagen uit.
ik ben 11,12 maart vruchtbaarst.maar ik heb al een zoontje maar ik kan me eigenlijk niet her.dat ik er zo mee bezig was.we deden het in die week toen 2 a 3 keer en toen was het meteen de eerste maand raak.maar helaas nu niet.we zijn met ronde 2 bezig.
als je het niet zeker weet kijk je ff op babybrabbel staat van alles te lezen.14 tot 16 dagen voor je ong.heb je een eisprong!meestal...
ik weet   het soms ook niet meer!erg onzeker...
we houden elkaar op de hoogt toch???
veel liefs xxx moi

Terug
Bovenaan