Voor Mutske

bedankt voor je lieve reactie op mijn berichtje dat ik zwanger ben! En ja ik had hele sterke vermoedens dat het nu echt zover was. Al eerder door mijn lichaam voor de gek gehouden, maar deze keer was het echt anders. In week 3 enorm opgeblazen gevoel in mijn buik. Net alsof er net boven mijn navel over de hele breedte iets zwaars op mijn buik drukte. Is nu gelukkig over, en steekjes en gerommel, vreselijk moe en uitgeputte benen, net alsof ik er elk moment doorheen kon zakken. Zo voelde het zo'n beetje de laatste twee weken, hoop dat je veel herkenbare dingen ziet en het bij jou ook zover is. Zoniet, hoop niet verliezen, het moment komt een keer, ook als je er steeds minder in gaat geloven.
liefs
Miek

hoi Miek,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik zag dat het je 10e ronde was? Wat lang he en nu toch zwanger, fantastisch!! Ik denk dat als je zo lang bezig bent geweest, meer beseft hoe bijzonder het is om zwanger te raken, het is geen vanzelfsprekenheid. Maar dat mijn ervaring.
Veel plezier in het maart forum.
Marielle

hoi miek en fijn aan het genieten van de zwangerschap?ook nog bedankt voor je berichtje ,mijn menstruatie is nog niet doorgezet dus nog even afwachten ik heb verder niet veel klachten alleen af en toe steekjes,maar ik heb zelf ook helemaal geen gevoel dat ik zwanger ben dus het zal wel niet.
nou veel succes met de zwangerschap en hopelijk tot de vlogende keer.
gr mutske

Terug
Bovenaan