voor mutske

A

Anoniem

Guest
Hoi mutske,
Ik vraag me af hoe het in het ziekenhuis gegaan is en of alles goed is?
Ben je nog gestopt met roken?
Nou ik hoor wel van je he?
XXX Phoebe

hoi phoebe,oh wat lief dat je aan mij dacht.ja ik ben vandaag naar ziekenhuis gegaan en het is nu echt een opluchting omdat er nu wat aan gedaan wordt.
ik heb nu medicijnen zodat ik binnen paar dagen ongesteld wordt en dan moet ik op dag 3 van cyclys beginnen met clomid om een eisprong op te wekken en dan moet ik op dag 3 nog eens bloed laten prikken en op dag 9 moet ik terug en dan kijken ze of mijn ei zich klaar aan het maken is voor de eisprong.
mijn vriend moet zijn goedje inleveren.
ja het is heel wat maar dat vindt ik niet erg,als er maar iets aan gedaan wordt,het was trouwens een hele gewone gyn ,en heel aardig dus dat was wel fijn.
en hoe gaat het met jouw?
veel liefs mutske

Hoi mutske,
Jeetje ,dat is niet niks.
Maar nou gebeurt er tenminste wat en kan je er wat aan doen.
Wel fijn dat het een aardige gyn was,dat is zo belangrijk,dan voel je je tenminste wat meer op je gemak.
Met mij gaat alles goed,ik ben wel ontzettend moe en heb af en toe een zeurderige pijn in mijn onderbuik en onderrug(een soort ongipijn).Dit schijnt trouwens heel normaal te zijn.De baarmoeder is aan het groeien en dan krijg je bandenpijn,schijnt vanzelf wel weer overgaan.En trouwens ik heb het er allemaal graag voor over hoor.Vanmorgen de verloskundige gebeld en ik heb 30 september een afspraak,dan zal ik wel horen wanneer ik uitgerekend ben,want volgens haar ben ik nu 6 wk en 1 dag,maar omdat ik zo onreg was,denk ik dat ik mijn eisprong op dag 28 heb gehad ipv dag 14,dus dan ben ik nog maar 4 wk en 2 dagen,maar ja ik hoor het dan wel.(ik weet nou dus nog niet of dat ik naar het april of het meiforum mag.)Trouwens vind je het niet vervelend als ik over mezelf praat.Want ik kan me voorstellen dat nu jij dit allemaal meemaakt dat je dan niet op mijn zwangere praat zit te wachten,eerlijk zeggen hoor!
Nou ik hoor weer graag van je.
XXX Phoebe

natuurlijk vindt ik het niet erg dat je over jezelf verteld,dat vindt ik juist heel leuk!!!!en zo kan ik al wat ervaring op doen ha ha ha.
ik vindt het juist heel lief van je dat je telkens maar reageert op mij,want je kon ook zeggen van dat gezeur van mutske wordt je ook niet vrolijk van of ik ben nu zwanger dus laat ik mutske links liggen maar dat doe je niet en dat vindt ik helemaal te gek van je!!!
ik heb nu nog 1 sigaret dus stop ik bina,maar het zou heel moeilijk worden denk ik maar ik ga het proberen.
tot kijks
gr mutske

Terug
Bovenaan