Hoi mutske,
Jeetje ,dat is niet niks.
Maar nou gebeurt er tenminste wat en kan je er wat aan doen.
Wel fijn dat het een aardige gyn was,dat is zo belangrijk,dan voel je je tenminste wat meer op je gemak.
Met mij gaat alles goed,ik ben wel ontzettend moe en heb af en toe een zeurderige pijn in mijn onderbuik en onderrug(een soort ongipijn).Dit schijnt trouwens heel normaal te zijn.De baarmoeder is aan het groeien en dan krijg je bandenpijn,schijnt vanzelf wel weer overgaan.En trouwens ik heb het er allemaal graag voor over hoor.Vanmorgen de verloskundige gebeld en ik heb 30 september een afspraak,dan zal ik wel horen wanneer ik uitgerekend ben,want volgens haar ben ik nu 6 wk en 1 dag,maar omdat ik zo onreg was,denk ik dat ik mijn eisprong op dag 28 heb gehad ipv dag 14,dus dan ben ik nog maar 4 wk en 2 dagen,maar ja ik hoor het dan wel.(ik weet nou dus nog niet of dat ik naar het april of het meiforum mag.)Trouwens vind je het niet vervelend als ik over mezelf praat.Want ik kan me voorstellen dat nu jij dit allemaal meemaakt dat je dan niet op mijn zwangere praat zit te wachten,eerlijk zeggen hoor!
Nou ik hoor weer graag van je.
XXX Phoebe