voor na en marian

A

Anoniem

Guest
test ff want heb al 5 x een bericht getikt wt niet geplaatst kon worden

nou hij doet het eindelijk
allereerst voel ik me best klote heb zoveel zwangerschapsverschinselen en ben zooooo bang dat het ontpillen is hoop enerzijds dat het een snelle week is wat ik n og moet wachten anderszijds gaan we maandag op vakantie en zou het zonde zijn als deze helemaal snel voorbij was
en na ik ben de 7e jarig en word dan 27 verder geef ik nog ff symptoompjes mogn jullie zeggen wat jullie ervan denken
opgezwollen opgezette buik af en toe wat steekjes
pijnlijke tepels en gevoelige borsten , maar zie zelf niet of ze groter worden
rond de eisprong of erna weet dit dus niet gevoelig met klussen en wat oud bloed (een drup)
verder ben ik af en toe wat geirriteerd en vreselijk moe
en veel last van slijm watreig maar wel erg veel
pffffff weet echt niet wat ik hiervan denken moet
zeg echt maar continu dat het ontpillen is durf echt niet te denken dat het raak zou zijn
verder wens ik jullie allemaal een positieve test toe en een fijne klusweek ik ga morgen met vakantie en ben er pas weer rond 14 juli
heel veel succes en tot dan ik duim voor jullie
kus tamaar

Hoi Tamaar,

Alvast bij voorbaat gefeliciteerd want op vakantie zul je wel niet achter een de pc gaan zitten. Ik hoop dat je dit bericht dus nog krijgt. 27 is een mooie leeftijd om aan kinderen te beginnen.
De klachten die jij beschrijft kan jammer genoeg   nog alle kanten op. Zelf had ik vanochtend 3 puntjes rood. Nu weet ik dat tussen 2 en 4 juli mijn innesteldagen zijn. Dus ik blijf hopen.
Verder zijn ook mijn borsten gevoelig en gespannen.

Ik zal voor ons beide duimen daqt de volgende keer dat we elkaar spreken we allebei zwanger zijn.

Heel veel plezier op je vakantie

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan