A
Anoniem
Guest
Hoi Naatje zekers al weer een tijd niet gesproken de mannen stonden gisteren nog een tijdje te ouwehoeren. Alles gaat prima niet over mijn nek geweest maar 3 keer misselijk geweest dus daar hoor je mij ook niet over. Ik word alleen gek van mezelf dat ik drie keer `s nachts eruit moet om te plassen, maar ja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Verder ben ik drie weken echt moe geweest zodra ik na het eten ging zitten zat ik vanaf 20.00 te knikkebollen maar dat is nu ook voorbij. En ja je begint al (althans wij) echt wat te zien sommige kledingstukken krijg ik niet meer dicht dat is wel een beetje jammer want je kunt nu al moeilijk positiekleren gaan kopen. O en de echo van de vorige keer was goed vanavond mogen we weer, ben benieuwd hoe groot het nu is.
Volgens mij heb ik alles verteld nu gaan we over naar jou. Hoe is het ben je nog steeds aan het wachten totdat die rode duiveltjes eindelijk eens komen? Mocht je nu meer medicijnen , hogere dosering nemen of moet je het hier mee doen voorlopig? Erg spannend voor jullie hoor, en ik leef ook echt met je mee waarom moet het nou altijd bij mensen overkomen die graag willen en mensen die niet nadenken worden met een poep en een scheet al zwanger, erg oneerlijk allemaal. Nou Nathalie als je straks lekker weg ben geniet er dan lekker van met zijn tweeen en wie weet dat het dan allemaal wat rustiger bij je is dat dat dan in jullie voordeel gaat werken. Nou ik duim voor jullie en natuurlijk een prettige vakantie.
Zo wat een verhaal he, P.S het middel is Permanent een stalpuitmiddel te koop bij Welkoop in nrd-s
Doei Nat, groetjes Bianca
Volgens mij heb ik alles verteld nu gaan we over naar jou. Hoe is het ben je nog steeds aan het wachten totdat die rode duiveltjes eindelijk eens komen? Mocht je nu meer medicijnen , hogere dosering nemen of moet je het hier mee doen voorlopig? Erg spannend voor jullie hoor, en ik leef ook echt met je mee waarom moet het nou altijd bij mensen overkomen die graag willen en mensen die niet nadenken worden met een poep en een scheet al zwanger, erg oneerlijk allemaal. Nou Nathalie als je straks lekker weg ben geniet er dan lekker van met zijn tweeen en wie weet dat het dan allemaal wat rustiger bij je is dat dat dan in jullie voordeel gaat werken. Nou ik duim voor jullie en natuurlijk een prettige vakantie.
Zo wat een verhaal he, P.S het middel is Permanent een stalpuitmiddel te koop bij Welkoop in nrd-s
Doei Nat, groetjes Bianca