Voor Naat

A

Anoniem

Guest
Heee Naat,

Hoop dat je nog op dit forum kijkt...

Jij hebt als het goed is vandaag je eerste echo gehad, toch?
Alles goed en wanneer ben je precies uitgeteld? En voel je je goed?
Ben benieuwd. Laat je het even weten?

Wij hebben vandaag onze vierde IUI gehad. Ging allemaal goed. Zaad van mijn man is nog steeds niet optimaal, maar het was genoeg voor een IUI, zei ze. Ben vandaag jarig, dus het zou wel een heel erg mooi kadotje zijn, als de uitslag over 2 weken positief is....

Dus voor ons 2 weken wachten...

Jullie lekker genieten, he!!

Liefs, Britt

Hé Britt,

echt toevallig, ik was weer even op dit forum om jou een berichtje te sturen, hoe het met je gaat en toen zag ik dit stukje staan...beetje late reacie hé.

nou om te beginnen, verleden week dus de echo gehad, was minder positief als dat we verwacht hadden.
volgens de berekeningen was ik op 8 juni 7 weken en 6 dagen zwanger, maar volgens de echo rond de zes weken.
in eerste instantie natuurlijk geen probleem, maar toen zei de gynaecoloog; het vruchtje is echt heel klein voor wat hij moet zijn, het kan zijn dat je rond de zes weken bent maar het kan ook zijn dat het vruchtje gestopt is met groeien bij zes weken!
au, dat was even schrikken. er is wel een heel klein kansje dat ik zes weken was want het was een beetje een gekke maand in april w.b.t. mijn cyclus en de gynaecoloog wist het toen ook even niet meer maar ja we gaan maar van het ergste uit dan valt het altijd maar mee.
daar bij komt dat ik ook sinds die donderdagmiddag opeens bruinige afscheiding had , waarschijnlijk   oud bloed, nou heb ik veel verhalen gelezen van vrouwen die een miskraam hebben gehad waarbij de miskraam eerst begon met bruinig bloedverlies en daarna helderrood bloedverlies. maar ja ook zeggen ze dat het niet erg is zolang je maar geen kramp hebt, en dat heb ik gelukkig nog niet!
gelukkig heb ik gisteravond voor het laatst bruinige afscheiding gehad.
maandag 19 Juni krijgen we weer een nieuwe echo, de dagen duren erug lang hoor nu.
we hebben wel een fotootje van de echo mee gekregen, echt een heel klein soort wurmpie van 3.1 mm., maar ik begin me steeds meer te realiseren dat dat in mijn buik zit en ook al is het dan misschien niet oud geworden het was wel van ons, erg speciaal.

zit nu wel heel rustig het hele verhaal te typen, maar echt... ik heb al wat afgehuild, nu voel ik me gelukkig weer wat rustiger. het is ook zo dubbel, want aan de éné kant zijn we zo bang maar aan de andere kant gaan de zwangerschapsverschijnselen gewoon door; gevoelige borsten, pamela borsten, mijn buik groeit duidelijk, etc.
nou ja we wachten het af, 19 juni komt het vervolg dus.

en jij .... spannend joh, ohh ik hoop zo dat je ook goed nieuws krijgt, het is jullie gegunt na zo'n lange tijd hoor.
wanneer moet jij weer naar het ziekenhuis?

nou ik hoop je snel weer te "spreken",

liefs Nathalie.

Ohhh...Lieve Naat, wat een spanning hebben jullie!! Verdorie, kan het nou niet eens zonder zorgen...
Wat een onzekerheid joh, voor jullie! Wij kregen kippevel van je verhaal.
Je zit misschien wel niet op verhalen van anderen te wachten, maar ik wil je er toch een vertellen. Mijn vriendin dacht nl. dat ze op 18 nov. uitgeteld waren, maar toen ze de eerste echo had was het te klein voor die datum. De verloskundige heeft er 28 nov. van gemaakt. Wie weet is dat bij jullie ook zo.
Je moet weten dat ik met je meeleef, want ik gun het je zo, ook al ken ik je eigenlijk niet. Alle meiden op dit forum gun ik het zo!!(incl.mezelf, haha). Probeer vertrouwen te houden, meid. Ik ben gelovig, dus ik zal voor jou en je kindje bidden!

Wij zitten hier op het wachtbankje. Volgend weekend gaan we testen... Ik wil eigenlijk wel vertrouwen hebben, maar ik ben zo vaak teleur gesteld hierin, dat dat erg moeilijk is. Maar dat ken jij ook.

Ohh, wat duurt het nog lang tot maandag he. Nogmaals, wat een onzekerheid!
Kan me voorstellen dat je heel wat tranen gelaten hebt, maar dat moet je ook vooral doen hoor!! Laat iedereen maar lekker lief voor jullie zijn!!!

Nou lieve Naat, ik denk aan je, zeker maandag, en laat het alsjeblieft weten.

Dikke knuffel, Britt

Hé Britt,

bedankt voor je super lieve reactie.
het is moeilijk hoor, zo lang wachten, maar ja er zit niks anders op, het schiet nu al weer op, nog 2nachtjes slapen!
ik ben zo benieuwd, ik had de hele tijd een heel slecht gevoel er over maar nu krijg ik de laatste dagen steeds meer hoop, dat wil ik niet hebben want ik ben bang dat de klap dan des te groter is.
heel veel mensen zeggen tegen mij... nou ja het is natuurlijk wel erg als het fout gaat maar gelukkig weet je nu dat je zwanger kan worden.
Tuurlijk is dat zo, maar daar denk ik dus nu niet aan, de pijn blijft toch het zelfde.
buiten het idee dat ik dit kleintje kwijt kan raken , beangstigd het idee dat ik weer moet beginnen met clomid etc. mij ook.( begrijp me niet verkeerd hoor, want ik heb het er voor over, maar dat vind ik best moeilijk).

nou ja we wachten de echo af, ik heb nu weer even geen bloedverlies gehad en afgelopen week ook 1 dag niet!

ohhhh, en wat spannend voor jullie, wat is dat wachten moeilijk hé. je heb stiekem toch wat hoop maar je probeert dat tegen te houden om jezelf te beschermen, dat ken ik.

nou ik zal voor jullie duimen, en laat het me even weten hé!

ik zal maandag wel laten weten hoe het gegaan is!

liefs Nathalie.

He lieve Naat,

Heb veel aan je gedacht vandaag...

Hoe is het gegaan? Hoop zo dat het goed is.

Laat je het even weten?

Liefs, Britt

Hé Britt,

sorry voor de late reactie, dacht steeds...nou ga nu even achter de comp zitten om britt bij te praten maar het kwam er steeds niet van, ben weinig thuis geweest.

nou ALLES IS GOED!!!!
echt onwijs, de gynaecoloog keek en zei meteen, dit  ziet er goed uit!!!
ik ben morgen 9 weken zwanger en het vruchtje is 14.5 mm groot en  heel belangrijk, het hartje klopte!
we hebben een fotootje mee gekregen, echt heel omwerkelijk.  
we zijn helemaal in de wolken, iedereen weet het nu ook, het is echt heel onwerkelijk.
we hebben zelfs gister een kinderwagen gekocht (  al gaat het nu fout komt hij ooit  heus nog wel van pas en hij was 200 euro  afgeprijst dus konden we niet laten staan).

en jij ??????????????????????????????????????
ben erg benieuwd!!!

sorry voor het korte berichtje maar ik moet weg, kom deze week nog wel even op het forum.

liefs Nathalie.

Ohhhh...wat goed, wat goed, wat goed!!
Fijn om te horen, zeg!! En dat hartje nu al... super!!

Haha, ik dacht al dat het mis was, omdat het even duurde voordat je reageerde... was jij druk in de weer om extra te genieten...goed hoor!
En gelijk heb je hoor, zo'n kinderwagen kan je niet laten staan...
Nu mag je (eindelijk) los gaan!! Lekker doen!!

Hier is het nog rustig. Morgen is het twee weken geleden van de IUI, dus ik kan morgen gaan testen, maar ik denk dat ik nog even wacht tot aan het weekend. Eigenlijk wil ik liever nu al testen, maar ik heb een beetje een fobie gekregen voor die testen. Zo vaak teleurgesteld. Ik voel ook helemaal niets anders aan mezelf. Dat hoeft ook niet, dat weet ik ook wel, maar toch zou ik graag iets willen voelen. Maar ja, nog even geduld...

Vanavond leuk met een hele groep voetbal kijken, en dan is er weer een dag voorbij(dichterbij het testweekend...)

Welke datum ben je nou precies uitgeteld?
Lekker genieten he.

Je hoort van me,
Liefs, Britt

Hé Britt,

even een kort berichtje van mij?
vraag me af hoe het met je gaat? heb je al getest?

liefs Nathalie.

Terug
Bovenaan