VOOR NADIA

ik heb niet zo een verstand met msn, maar het lijkt mij ook leuk omcontact te maken .ben jij ook bezig om zwanger te raken of ben je al zwanger.hoe ver ben je en hoe is het bij gelukt om zwanger te raken als je het bent.ik wil namelijk heel graag zwanger raken ben al 1 jaar bezig maar het wil maar niet lukken heb je misschien tips.ik hoop van je te horen
groetjes malika
 
halloooo wat leuk dat je reageerd ik ben dus nadia en ik ben nu 35 weken zwanger dus moet alweer bijna bevallen
je kan me emailen als je wil koend375@planet.nl en of ik tips heb ik ben zelf 2 en half jaar geleden getopt metd e prikpil en het heeft echt bijna 2 jaar geduurd om zwanger te raken heeel frustrerend tot ik zei en nu hoeft het van mij niet meer ik heb het idee kinderen krijgen naast me neergelegd en toen 2 maanden later was ikz wanger dus ik zelf denk dat het bij mij echt tussen de oren zat want toen ik er niet meer aan dacht toen is het gekomen en we zijn echt heeeel erg blij we hebben al een dochter van 5
maar ik weeeet het gaat voor jouw ook komen dus mail me maar als je geen verstand van msn hebt oke zo kunnen we ook contact houden doei doei dikke kus van nadia
 
Terug
Bovenaan