Hey!
Het gaat nog steeds goed met Anne's helmpje. Ze heeft er weinig last van, het enige is dat de berg weer terug is gekomen en daar waren we net vanaf. Van de afplatting zien we helemaal niets meer, dus we zijn heel blij dat we deze beslissing hebben genomen. Alleen op van die hele warme dagen hebben we weleens gedacht waar we toch aan begonnen waren.
Anne zou de helm nog opmoeten tot 29 november. Er is nooit gesproken over een eindgesprek o.i.d. Op haar verjaardag mag ie dan ineens af. Maar wat ik me wel afvroeg is of haar fontanellen dan wel goed dicht zijn. Ze waren met haar geboorte erg groot, dus het zou langer duren voor ze dicht zitten. Anders moet ze de helm nog 2 maanden alleen 's nachts op. Das dus ook geen ramp, maar leuk is anders.
Ik hoop voor jullie dat de helm snel af mag. Is toch wel fijn. Ik ben benieuwd hoe dat dan gaat. Zullen ze zich fdan niet overal aan stoten? Nu doet dat geen pijn, maar dan....
Hoe is het verder met de afplatting? Zien jullie er nog iets van? Of is ie helemaal weg? En hoevaak zijn jullie terug geweest? Wij nu 1x, want de helm zat echt te strak. Ik had er met de warmte het voorste maantje eruit gehaald, maar nu weer terug geplaatst. Dat was zo ook gezegd bij Livit, dus dat zal wel goed zijn. je ziet echt dat het hoofdje opzwelt met de warmte en nu dus weer krimpt.
Ik ben erg benieuwd!
Groetjes,
Natasja