voor Natas24

A

Anoniem

Guest

Hai,

Ik ben even benieuwd hoe het gaat met het helmpje?
Is ze er al helemaal aan gewend?
Gelukkig is het nog niet heel warm weer.

Ik heb van de week een afspraak gemaakt bij het Sophia kinderziekenhuis.
Vrijdag 5 oktober is (hopelijk) de grote dag dat hij af mag.
Precies een week voor zijn verjaardag.

Groetjes wen

Hey!

Het gaat nog steeds goed met Anne's helmpje. Ze heeft er weinig last van, het enige is dat de berg weer terug is gekomen en daar waren we net vanaf. Van de afplatting zien we helemaal niets meer, dus we zijn heel blij dat we deze beslissing hebben genomen. Alleen op van die hele warme dagen hebben we weleens gedacht waar we toch aan begonnen waren.
Anne zou de helm nog opmoeten tot 29 november. Er is nooit gesproken over een eindgesprek o.i.d. Op haar verjaardag mag ie dan ineens af. Maar wat ik me wel afvroeg is of haar fontanellen dan wel goed dicht zijn. Ze waren met haar geboorte erg groot, dus het zou langer duren voor ze dicht zitten. Anders moet ze de helm nog 2 maanden alleen 's nachts op. Das dus ook geen ramp, maar leuk is anders.
Ik hoop voor jullie dat de helm snel af mag. Is toch wel fijn. Ik ben benieuwd hoe dat dan gaat. Zullen ze zich fdan niet overal aan stoten? Nu doet dat geen pijn, maar dan....
Hoe is het verder met de afplatting? Zien jullie er nog iets van? Of is ie helemaal weg? En hoevaak zijn jullie terug geweest? Wij nu 1x, want de helm zat echt te strak. Ik had er met de warmte het voorste maantje eruit gehaald, maar nu weer terug geplaatst. Dat was zo ook gezegd bij Livit, dus dat zal wel goed zijn. je ziet echt dat het hoofdje opzwelt met de warmte en nu dus weer krimpt.

Ik ben erg benieuwd!  

Groetjes,
Natasja

Hai,

Fijn om te lezen dat Anne er geen last van heeft. Wel jammer dat haar berg is teruggekomen.

Ik heb ook wel eens gedacht waar zijn we aan begonnen als het warm weer is. Maar als ik dan zijn helmpje afdoet weet ik waar we het voor doen.
Bij Roel is de afplatting zo goed als weg. Ronder wordt het hoofdje niet dus nu moet hij hem nog ophouden om het in vorm te houden.
Wij zijn nu 2 keer teruggeweest de eerst keer is ook dat halve maantje eruit gehaald en de laatste keer (4 juli) zat hij zo strak dat ze er een hele laag eruit hebben gehaald.
Ik kon niet eerder terecht bij Livit vanwege vakantie.

Raar dat er bij jullie niets is gezegd over een 'eindgeprek'.
Toen wij de 1e afspraak hadden bij de plastich chirurg in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam zei ze gelijk al dat ik een afpraak mocht maken voor oktober.
Dan kijken ze weer en dan zal hij afmogen en als het nog niet goed zit dan alleen overdag af en snachts nog op tot de 14 maanden.

Waar zitten jullie?
Ook in Rotterdam?

Groetjes wen

Hoi hoi,

ja wij zijn ook in Rotterdam geweest. Wij wonen zelf in Ridderkerk, dus dit was het dichtste bij. Ik moet vast nog een keer naar Livit en dan vraag ik het wel meteen even na. Waar komen jullie vandaan?

Groetjes,
Natasja

Goedemorgen,

Moet je dan maar even doen het navragen.
Wij komen uit Maasdijk.
Een klein dorpje 8 km vanaf Hoek van Holland.
Dus Rotterdam was ook logisch voor ons.
Ik denk dat ik volgende week wel weer terug moet naar Livit.
Vanmorgen toen ik roel zijn helmpje afdeed om aan te kleden merkte ik dat hij weer moeilijker af ging en roel moest een beetje jammeren toen ik hem weer opdeed.
Dan kun je goed merken dat zijn hoofdje in de groei is.
Zal zo gelijk een afspraak maken.

Groetjes wen

Terug
Bovenaan