voor Natascha1982

A

Anoniem

Guest
Ha Natascha,
Ben je inmiddels ook al hier beland?
Ik heb gister 2 stepen getest en vandaag 2 keer ZWANGER met de CB digitale. Kon t de 1e keer toch niet echt geloven, dus nog maar een keer..hihi.
Wat een raar gevoel he? Ik moet echt heel erg aan het idee wennen, vooral 1e keer direct raak. Heb vanmiddag het boek 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun gekocht voor mn ventje. Echt een geweldig kado voor aanstaande papa's. Super leuk geschreven allemaal.
We zitten nu een beetje onder de indruk op de bank. Ja, het is nu toch echt waar....
Moet ik nu mijn huisarts bellen en wanneer ga jij de vk bellen? We willen het graag (als het allemaal goed blijft gaan) in de 1e wk van aug aan de opa en oma's vertellen. Vind jij dat te vroeg? Dan ben ik volgens mij 9 weken. Hoop snel van je te horen.

Liefs Muus

hey muus,

Wat gaaf zeg gefeliciteerd!!! Raar gevoel he om nu 'zwanger'te zijn.
Ik heb gister nog eens een test gedaan en toen een dikke streep maar vind het ng steeds onwerkelijk. En hoe voel jij je echt zanger of ook nog onwerkelijk?
wanneer ben je uitgrekend?
ik 6 maart 2008.
Ik heb het onze ouders meteen verteld maar probeer te wachten tot ong 8 weken voor ik het iedereen vertel, maar dat vind ik wel moeilijk hoor.
spreek je snel weer.

groetjes natascha

Hallo!

Wow, ik 5 maart. Hebben we tegelijk geklust..hihi! Tenminste volgens al die berekeningen 5 maart. Ik voel me wel een beetje anders (of zit dat tussen mn oren?). Heb hele gevoelige tepels niet normaal, en een hele opgezette en harde buik. Ben vandaag toch nog een paar keer extra naar de wc gegaan om te kijken of er toch geen ongi aan zat te komen, erg he?
Ik probeer nog even te wachten met het vertellen tegen onze ouders, want ik vrees dat zij hun mond echt niet kunnen houden. Ik ga aankomende week de huisarts bellen en hoop dat ik snel bij de vk terecht kan, maar dat is geloof ik pas bij de 10e week ofzo...wheee
Je wilt zo graag een bevestiging he? Heb jij dat ook. Voel me wel raar en tis nog erg onwerkelijk. Leuk dat we gelijk opgaan zeg!
Liefs muus x

hey muus,

Idd echt leuk dat we bijna gelijk zijn zeg, dat van die gevoelige tepels dat ken ik ja vooral onder de douche kan het behoorlijk zeer doen zeg.
Is dit trouwens je eerste kindje, voor mij is het de tweede ik heb al een dochter van 2,5 maar het is weer net zo spannend. hoe oud ben je eigenlijk? ik ben 24. nou we houden elkaar op de hoogte.

xxx natascha

Hai Natas,

Voor ons wordt het het 1e kindje, dus wel heel errug spannend allemaal. Wat leuk dat jij al een kleine hebt. Kun je je nog veel herinneren van de 1e zwangerschap?
In welke rondes was het raak bij jullie? Ons dus meteen, knal boem 1e keer bingo. Tis bijna te mooi om waar te zijn he? Ben wel een beetje onzeker en ook wel beetje bang. Hoop dat de eerste weekjes maar gauw voorbij vliegen. Heb jij ook zo'n opgeblazen buik? Ik voel me nu  al 6 maanden..haha. Mijn vriend vond het ook niet normaal toen ik het vanavond liet zien. Ik ben 1,67 en weeg 64 kg, dus wel normaal volgens mij. Vreemd he? Zit nu lekker in mn pyama, zit een stuk beter. Vind het allemaal super spannend. Wel leuk dat jij al 'ervaren' bent. Kun je mooi mijn vragen beantwoorden. Hihi.
Speak soon X

O ja, ik ben 29 jaar en mijn vriend 27. Ik wilde 4 jaar geleden al, maar hij moest er nog even naartoe groeien. Doeg!

hey muus,

Hoe gaat het daar?
Lekker weekend?
Ik kan me nog wel wat herinneren van mijn 1e zwangerschap maar niet echt meer van die eerste periode. Ben nu ook wel onzekerder dan de eerste keer. dus hoop ook dat de eerste 3 maanden snel voorbij zijn. Ik heb nog niet echt een buikje maar wel een vol gevoel dus zit ook het liefst  in mij joggingsbroek haha. BIij ons was het trouwens ook in 1x raak beide keren dus we hebben echt mazzel, of goeie zwemmers haha.
Meestal ga je rond 10 weken voor het eerst naar de vk dus dat duur helaas nog even ik heb de vorige keer met 11 weken de termijn echo gehad. Dat is echt super dan heb je echt bevestiging dus ik hoop dat het snel zover is.
Zijn jullie ook al lekker aan het fantaseren over de babykamer en leuke namen enzo? Wij wel hoor kan niet wachten tot alle spulletjes staan enzo, dat is echt zo'n super gevoel maar dat merk je nog.

nou ik ga weer even... spreek je snel

xxx natas

Hallo Natas,

Alles oke met je?
Ik lig weer in mijn pyama op de bank. Mijn vriend is al naar een feestje en ik zou rond 22.30 komen, maar heb m net gebeld dat ik mijn bedje zo op ga zoeken. Hij moest er erg om lachen. Ik voel me gewoon doodmoe. Zowel geestelijk (van deze hele nieuwe ervaring) als lichamelijk. Had net ook een paar felle steken in mijn zij. Was meteen in paniek en bang dat ik zou gaan bloeden. Gelukkig zijn ze gezakt en voel in nu niets meer. Gedver, al die gekke dingen in je lichaam die je niet herkent. Maakt mij wel een beetje onzeker...
Had net mijn mams aan de telefoon. Ze vroeg na even gekletst te hebben of er verder nog nieuws was. 'Nee hoor mam, alles gaat zijn gangetje.'
Ik zou het liefst willen schreeuwen: 'Jaaaaaa, je wordt omaaa!'
Maar goed, heb me in kunnen houden. We gaan het rond 8 aug vertellen tegen de opa s en oma s en 12 aug hebben we een bbq bij vrienden van ons en dan gaan we het tegen hun   vertellen. Wat duurt dat ontzettend lang.....
Komende week maar even mij huisarts bellen en alvast de vk voor een afspraak. Misschien is het wel rustig ivm vakantietijd en mag ik toch wat eerder komen (erg he?).
Voel jij je verder goed? Gelukkig voel ik me niet misselijk, dat lijkt me echt vreselijk. En jullie zijn ook echt geluksvogels, 2x in de 1e ronde bingo. Mijn vriend loopt de hele dag op te scheppen over zijn super zaad. Haha!
Nou, fijn weekend nog en geniet van die kleine rijstkorrel (hij/zij is nu toch 2mm?)

X Muus

Terug
Bovenaan