Voor Natasja1981..

A

Anoniem

Guest

Hoi!

Zag net in de verjaardags topic dat er achter jou een soort   van"ren" gemaakt was.. Nu vind ik zoiets natuurlijk hélemaal geweldig en vroeg me met al mijn nieuwsgierigheid af wat je er in had zitten.. lijken wel landschildpadden, of zijn het stenen en is het een konijnenhok? Vertel vertel...
Gaaf hoor!! Daar heb ik dan helaas net geen plaats voor..

Esmé mv Kay

Hoi,

Daar heb ik landschilpadjes in zitten. 2 stuks. Een mannetje en en vrouwtje, dus misschienooit kleintjes, hihi.

Hier nog wat foto's, dan ka je het wat beter zien.

Gr. Natasja mv Jamie

he natas

wat krijgen jouw schildpadjes te eten ziet er erg kleurrijk uit

groetjes saskia

Hey Sas,

Ze krijgen andijvie, paksoi, witlof, totmaat en nog meer groentes en fruit. En die rode korrels zijn speciaal voor schildpadden. Daar moet alles inzitten wat ze nodig hebben.

Gr. Natasja mv Jamie

Ja he. Nou de volgende keer als je bij mij bent mag je een hapje proeven.

gr. Natasja mv Jamie

Tóch goed gezien!!
Helemaal geweldig zeg!

De moeder van mijn vriendin heeft ze ook altijd gehad, kostbare en tere beestjes. Ze is ook weer op zoek naar landschildpadden. Zelf alleen maar jarenlang waterschildpadjes gehad, ze hadden het te goed en waren inmiddels 8 jaar oud. Omdat ze wat groot werden en ik inmiddels al een giga bak had van 1x1 m heb ik ze maar afgegeven aan een buurman die een schildpaddentuin had. Gigantische vijver met schildpadden terras etc, echt super.. Dus toen maar voor het geluk van de beestjes gekozen ipv mijn plezier.

Hoe dan ook ziet je "hok" er héél gaaf uit!! Ze zullen het er wel erg naar hun zin hebben!
Mocht je ooit jongkies krijgen, weet ik dus wel iemand die er weer dolgraag wil hebben. Dan geef je maar een gil..

Esmé mv Kay

Ik vind het ook heel leuk en het is ook wel bijzonder. Je ziet het niet zo vaak. Ze zijn nu 4 jaar oud en volgend jaar moeten ze eieren kunnen leggen. Of dat ze dat gana doen is latijd maar de vraag, maar ik zal aan je denken.

Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan