Voor Nathalie

Hai Nathalie,
Ben net terug van de gyno. Ze wilde me met een kluitje in het riet sturen onder het mom van je hebt een eisprong. Dus niet hé. Dus aangegeven dat ik dat ook wel wist maar wil weten waarom het fout gaat en dat de eerste gyno na de zomer wilde starten met medicatie. Krijg nu maandag een follikelonderzoek bij de eerste gyno en hoor dan hoe verder. Als ik onder behandeling blijf dan stap ik over naar hem. Die andere is zo'n muts eerst mijn dossier kwijt, alles verteld. en nu heb ik weet twee dossiers. Slordig slordig slordig.
Maar goed ik ben het weekende weg. Lekker naar zeeland. Als ik wat weet maandag geef ik het door.
Maandag heb je je nod toch.
Dus ik wens jullie bij deze en heel fijn weekend toe en we duimen weer hoor.

Liefs Jol
 
he jol,

wat een gedoe weer zeg,dat schiet ook niet op,je dossier kwijt,erg slordig van ze.
ben heel benieuwd maandag of je mooie eitjes hebt.we duimen ook heel hard voor jullie hoor.

lekker hoor een weekendje weg.lekker ff bijkomen en genieten van het lekkere weer.

wij hebben nu 3 weken vanakntie,heerlijk.hadden we echt allebei ff nodig.
maandag is de dag ben heel benieuwd,loop al 3 dagen met ongipijn in mn buik.is echt balen,dat gevoel hebben en niet ongi zijn,maar goed we doen het allemaal voor het goede doel hiihjihi.

ik spreek je snel weer en ik hoor het wel maandag hoe het is afgelopen en ik laat je wel weten of ik ongi geworden ben of niet.

dikke knuffel nathalie
 
Terug
Bovenaan