Voor Nathalie

Haai Nathalie, hoe is het met jullie???
Alles goed??
Onze wachtperiode is weer van start gegaan. Dus even geen actie meer.
Ik verveelde me eigenlijk en het werd te koud om buiten te zitten dus ik dacht laat ik eens voor dat ding gaan zitten. Ben er al een tijdje niet geweest. Had even zo iets van nu even niet. Ben ondertussen geslaagd voor school en heb mijn diploma in ontvangst genomen. Even weer iets positiefs. Doet ons even goed. Voor de rest gaat het zijn gangetje. Heb zin in de vakantie maar dat duurt nog 2,5 week. In de vakantie weet ik dus ook of het zover is of niet. Kan je dan ook niet op de hoogte brengen. Wanneer gaan jullie op vakantie? Mischien wel handig want dan hoeven we niet zo te speuren naar berichtjes.
Misschien kunnen we ooit email adressen uitwisselen. Is mischien handiger.
Nou ja ik hoor het wel. In ieder geval heel veel succes en ik lees wel weer iets van je.

Liefs Jol
 
hee jol,

is inderdaad al weer een tijdje geleden.
heee gefeliciteerd met je diploma,wat gaaf zeg!!!is zeker weer een positief puntje.
wat lekker dat je bijna op vakantie gaat.waar ga je heen en hoe lang gaan jullie weg?
tis dus weer ff afwachten geblazen bij jullie.ik duim weer onwijs hard voor je en hoop dat je met goed nieuws terug kan komen.

verder hier zijn ook veel dingen gebeurt.
we hebben een huis gekocht en kunnen als het allemaal goed is 1 augustus gaan klussen in het huis(het klussen als van behangen en verven etc hahaha)
het is een 4 kamerappartement en ligt op de 6de etage.we zijn er helemaal gelukkig mee hihihihi.
verder zijn wij weer aan de klus,denk dat ik morgen of overmorgen mn ei weer krijg,het gaat weer goed in ieder geval.ben momenteel bezig met de maybe baby,weet niet of je dat kent,maar dat werkt op speeksel en als je dan vruchtbaar bent dan zie je een varenstructuur.ben heel benieuwd allemaal heb al wel wat varentjes gezien,maar nog niet echt duidelijk.we zien het wel ik ga in ieder geval niet al te veel van dat ding uit.

dus vakantie doen we dit jaar niet aan hahahaha.we hebben nu wel lekker vrij tot en met de 15de juli,dus ff relaxen nog hahah.

he ik stop er weer mee.wordt zon lang verhaal hahahah.

heel veel plezier alvast op je vakantie,hoop je natuurlijk voor die tijd nog wel ff te spreken.zal vast wel.

nou wacht ze in ieder geval,

liefs en knuffel nathalie
 
Terug
Bovenaan