Voor Nelleke (Phira)

A

Anoniem

Guest
Hoi Nelleke,

Je vroeg hoe zwaar Wieteke momenteel is. Eerlijk gezegd weet ik dat niet precies aangezien we volgende week naar het cb moeten. Maar de laatste keer was ze bijna 10 kilo (8 mei). Gezien haar groei de afgelopen maanden, schat ik dat ze nu dus ergens rond de 11 à 12 kilo zit. Het lijkt heel wat, maar ik vind dat je het echt niet voelt in de draagdoek. Je draagt het gewicht dan echt over je rug verdeeld (als de de doek goed uitspreidt over je rug). Ik kan makkelijk anderhalf à twee uur met haar rondsjouwen op deze manier.
En Wieteke vindt het heerlijk. Nog steeds haar favoriete slaapplekje en daarna dus uitzichtsplek.
Groetjes,
Geeske

Dankjewel!
Misschien ga ik toch nog maar kijken of ik ergens zo'n doek op de kop kan tikken. Misschien wel wat voor de vakantie.
Liefs Nelleke

Hoi Phira,
Ik heb zo'n doek in de aanbieding, nooit gebruikt (echt waar). Ik heb hem op www.draagdoek.nl gekocht, tijdens mijn zwangerschap van Skip. De maat is M. Het is een enorm lange doek, die ik dus niet 1,2,3 om krijg.... lees het is me nog nooit gelukt. Er zit wel een duidelijke handleiding bij, dus als je oefent.....   Ik dacht dat het ook leuk zou zijn, vooral als je een kindje had wat veel huilde.... Skip heeft zelden gehuild.
De doek is trouwens blauw gestreept.
Ik hoor het wel.
Groetjes, Noortje mv Skip.

hihi, handig hier! Maar ik denk er nog heel even over. We hebben net geboekt naar de cote d'azur. Beetje warm denk ik om met zo'n doek te lopen. En daarbij, kan me niet voorstellen dat Kian het lekker vind om zo lang tegen me aangeplakt te zitten. Maar als ik het toch nog wil, zal ik me zeker eerst bij jou melden oke?
Liefs NElleke

Oh prima hoor. Het lijkt me inderdaad niks om in de zomer zo vastgeplakt te zitten, ook al is het tegen je moeder ;)

Phira,

Ik heb een heupdrager gekocht voor lukas. Deze, die is speciaal voor oudere kinderen tot 15 kilo. Ik ben er erg blij mij. Hij kost 89 euro. Ik heb hem met name op het vliegveld gebruikt en nu nog met boodschappen.

Het lukt niet om een plaatje te plaatsen maar via deze link kan je kijken wat het is.

http://www.quinny.com/html/nl/curbb.html  

Terug
Bovenaan