Voor Nelleke (Phira)

A

Anoniem

Guest
Hey Meis,

en is zoonlief al verslaafd aan bumba hahahahaha.....

Hier is meneertje nog steeds dol op bumba....zn bumba knuffel gaat zelfs mee naar bed haha

Liefs Denise

Haha, nou, het is dat ie nog niet kletst, dus hij kan er nog niet om vragen, maar als de naam Bumba valt beginnen wel z'n oogjes te stralen en kijkt ie hoopvol richting televisie. Echt schattig. Ik vind het zelf zelfs nog wel grappig.
Ik vind het erg leuk dat er zoveel muziek in voorkomt! En die stukjes met kiwi vind ik geweldig (Nohnie nohnie nohnie kiwi!!!)
Het was toen geen bewuste tip van je (volgens mij kwam Yoëll net uit het ziekenhuis en als troost alle dvd's van Bumba gekregen), maar toch bedankt!
Liefs Nelleke

hahaha nee het was niet echt een bewuste tip hoor..hihi

Wij hadden eigenlijk al vanaf dat Yoëll de tv heeft ontdekt een dvd van Bumba...en na z`n operatie heeft ie er nog eentje gekregen en binnekort laat ik ff een paar branden hihi...stukken voordeliger want als je al die dvd`s in je verzameling wilt hihi

Ow Yoëll kan zelluf trouwens de dvd speler aanzetten...tis een wisselaar maar hij weet precies waar de bumba dvd`s zitten...en als de een afgelopen is drukt ie zo die andere aan...wonderbaarlijk maar hij doet het....haha....en na dvd 2 gaat de tv echt een tijd uit hoor voor je het weet heeft ie vierkante ogen hahahahahaha....

maar goed hij kijkt niet aan een stuk door....speelt zow af en toe onder het kijken...

Liefs Denise

Terug
Bovenaan