voor Nelleke

Hai Nelleke,

Heb net je solo via je link opgezocht.
Klinkt toch goed hoor!!!!
Ondanks dat de opnames niet helemaal goed zijn, je hoort dat je echt goed kan zingen!
Zing je ook nog steeds bij Gospel Boulevard?
Je staat trouwens vaak op youtube, leuk zeg om je te horen zingen! Klinkt goed! Je hebt een krachtige stem, mooi!
Ik vind het knap dat je dat zo durft, ik zou het niet durven en daardoor zal het nergens naar klinken.
Waar ik wel veel plezier heb gehad is bij Continentals, ken je misschien wel. Ik heb 4 touren gedaan met hen. Ik hou echt heel erg van zingen. Maar ik mag hier thuis niet zingen van Rebecca hihihi....dus als ze weg is, dan zing ik erop los.

Ik weet nog goed dat ik een jaar of 2 geleden op de site van jullie kerk keek en de kerstopnames beluisterde en hard mee zong met het lied 'In de stal..." ik vond het zo'n mooi lied. Later bleek je ook hier actief te zijn op het forum...vond dat zo grappig.

Groetjes, Marianne

Haha, dat is inderdaad grappig. Ik zing inderdaad nog bij Gospel Boulevard. 10 januari zijn we in Drachten, ik weet niet (meer) waar je woont, maar dat wordt wel weer een spetterend optreden.
En dat zingen thuis ... dat vind Kian ook niet altijd leuk, maar ik ga net zo lang door tot ie naast me gaat staan en mee-zingt. Hij kent vaak de teksten snel genoeg uit z'n hoofd.
Groetjes!
Nelleke

Hey Marianne, ik kreeg ineens een soort flash-back! Woonde jij niet in Veenendaal of daar vlakbij? Dat jij ook in een regenboog-gemeente kwam ofzo? En dat je Gerald Troost en Kees Kraayenoord kende?
Of ben ik nou ineens dingen doorelkaar aan het halen?
Groetjes!
Nelleke

Hoi Nelleke,

Klopt helemaal!!!!
Dus Drachten is wel een beetje ver voor ons, maar wie weet kom je nog eens in de buurt zingen met Gospel Boulevard en kom ik eens een keer luisteren.

Kees Kraayenoord heeft overigens tijdens onze huwelijksdienst opgetreden, echt geweldig!! Hij begeleidde de zang zeg maar!

Dat is wel een goede tip: dat jij gewoon door blijft zingen tot Kian mee gaat zingen! Zal ik hier ook eens proberen. Meestal als ik door ga, dan gilt en huilt Rebecca het uit dat ik moet stoppen!!!

Groetjes, Marianne

Hoi Nelleke,

Klopt helemaal!!!!
Dus Drachten is wel een beetje ver voor ons, maar wie weet kom je nog eens in de buurt zingen met Gospel Boulevard en kom ik eens een keer luisteren.

Kees Kraayenoord heeft overigens tijdens onze huwelijksdienst opgetreden, echt geweldig!! Hij begeleidde de zang zeg maar!

Dat is wel een goede tip: dat jij gewoon door blijft zingen tot Kian mee gaat zingen! Zal ik hier ook eens proberen. Meestal als ik door ga, dan gilt en huilt Rebecca het uit dat ik moet stoppen!!!

Groetjes, Marianne

Haha, nou dan heeft Kian aan mij een slechte! Ik ga niet stoppen met zingen omdat meneer gaat huilen en gillen. Dan mag ie even afkoelen op de gang, en zing ik nog even door. (vingers in je oren en stug volhouden, haha).

Is jullie huwelijksdienst lang geleden? Of recent nog.

Ik zal het laten weten als we in de buurt van Veenendaal zijn.
Groetjes!
Nelleke

Waarschijnlijk bedoelde je mij Nelleke, wij hebben het daar wel eens over gehad, maar Marianne komt in dezelfde gemeente, dus dat kan kloppen...

Whahaha, ik hoopte al dat dat niet waar zou zijn. Ik wist inderdaad dat wij het hier ook al eens over hadden gehad. Ik dacht alleen dat jij niet zo vaak ging (zo af en toe een keer) en dat zij er echt lid was. Ik sta niet zo bekend als iemand met een fantastisch geheugen (mijn agenda is m'n beste vriend zeg maar). Dus ik kan er altijd aan alle kanten naast zitten. haha

Terug
Bovenaan