voor Nessie27

Hoi hoi,
Bij de topic stel jezelf eens voor las ik dat je uit Weert kwam.
Ik kom zelf ook uit die omgeving, woon inmiddels 5 jaar in omgeving Utrecht(was toen 21toen ik wegging)  maar kom oorspronkelijk uit Weert e.o.
Ik vond het wel geinig dus vandaar dit bericht.
Ik heb in Weert op school gezeten(Philips van Horne) en ook de kroegen daar zijn me niet onbekend.Ook heb ik een tijd invalwerk gedaan in verpleeghuis st Martinus
 Misschien ken je me niet,misschien ook wel,
 Ik zag dat je maar 2 jaar ouder bent dan ik, ik ben nu 26 jaar.
Ik zou het wel geinig vinden als je op dit berichtje reageert en ook om te horen hoe het gaat in het Weertse land, ik kom er nog maar zelden..reistijd he
groetjes Joyce

Hoi Joyce,
Hey...wat leuk dat je hier uit de buurt komt. Heb je nog familie hier in de buurt wonen?
Jammer dat je niet veel meer komt in het mooie limburgse zuiden hier! hahaha
Vooral nu dit weekend (vanaf morgen) staat hier weer  een kermis in de stad....altijd gezellie! dat zul je nog wel weten niet?
Ik heb niet op de philips gezeten, maar ik kijk nu zo op de speelplaats ervan. Woon er tegenover. 2 jaar jonger....zou kunnen dat ik je ken, gezien heb? of misschien bekenden van je ken. Maar zou het nu zo niet weten ....heb je een foto? of meerdere dingen waar ik het uit kan halen? Waar heb je precies gewoont? in Weert of een plaatsje erom heen?
Ben benieuwd....ik word nu wel nieuwsgierig hoor! hihi of ik je ken.
Wie weet ken je mij wel of mijn partner. Wij zelf  zijn ook veel op stap geweest in de kroegjes/discotheek hier, maar nu met 2 kids kan het wel maar hebben we er geen  behoefte meer aan. En wonen al 9 jaar samen en wil je ook wel eens een avond op de bank voor de buis zitten.....lekker lui.
Heb jezelf ook net een kleintje gekregen en is het je 1e, 2e ??
Hoor het wel weer  
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

Hoi Nessie,
Wat leuk dat je gereageert hebt!
Ik kom uit Ittervoort, je raad het al toen ik in Weert op school zat iedere dag met mijn fietsje in weer en wind een uur heen en een uur terug fietsen. Moet er nu niet meer aan denken haha.
Ik heb wel nog familie in het zuiden wonen maar die wonen meer de kant van Roermond op.
Ik heb een klein mannetje gekregen, het is de eerste, Tygo heet hij, hij is 31 juli geboren, net na dat hete weer. Mijn achternaam is Reijven, dat is de kant van Weert een bekende naam dacht ik, Misschien zegt je dat wat, ik heb ook een hoop neefjes(Harm, Michiel, misschien ken je ze?zijn ong mijn leeftijd)  ook met Reijven als achternaam die vooral de kant van Nederweert op wonen.
Ik heb wel foto s maar ben niet zo handig met de computer dus ik weet niet hoe het moet om er een te plaatsen.
In welke kroegen in Weert ben jij altijd veel geweest?Ik m.n. in de Brouwer, het Vaeske en die kroeg met die enge trap(weet niet meer hoe die heet erg he). In de carte blanche kwam ik ook, maar daar vond ik niet zoveel aan.
Tot horens misschien kunnen we wel e-mail adressen uitwisselen?
De mijne is dennisbart@hotmail.com als je wil mag je me toevoegen!
Dit adres is eigenlijk van mijn man maar ik maak er meer gebruik van dan hij!
groetjes!!

Hoi,
Sorry ben even een paar dagen niet actief geweest hier maar ik heb je email nu en zal je wel mailen ....
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

ps even klein snel berichtje...Jari word weer wakker.

Terug
Bovenaan