voor nessie27

hoi
je vroeg me hoe oud mijn mannetje is.
julian is 17 weken 6350 gr en 59 cm.
hij draaide zich al heel snel om met behulp van de spijltjes in zijn wieg nu doet hij in de box ook het zelfde.
ik weet eigenlijk niet wat snel is en wat kindjes nu al wel en niet kunnen dit is onze eerste namelijk. maar in het ziekenhuis vertelden ze mij dat premature kindjes echt een inhaal race ontwikkelen bij zich zelf dus wie weet ik heb er geen verstand van ik ben alleen maar trotse moeder hihih zoals wij allemaal toch.
groetjes

Dit is heel snel...
De meeste draaien zich rond 4,5 maanden om.
Ik werk al 8 jaar in de kinderopvang en de meeste draaien zich rond die tijd om.
Ze komen bij ons vanaf ongeveer 10 weken.
Yenna onze dochter van 2,5 kon zich met 18 weken omdraaien, ook heel snel zeiden ze overal.
Wij natuurlijk kei trots.......
Maar Yari is nu bijn 16 weken en die doet nog geen poging, hij vind het wel prima allemaal, hij heeft het ook veel te druk met lachen...hihi

Sorry dat ik reageer in de topic die voor Nessie bedoeld is.

Groetjes Marina.

oooo is je mannetje 17 weken al! gaat snel he.
En leuk he als ze zich gaan omdraaien....dan gaat het beginnen allemaal en kun je ze niet meer alleen laten. Ik weet nog goed dat alissa hier draaiend de kamer doorging. Van de ene hoek naar de andere.
Ben benieuwd wanneer Jari dit gaat doen want is volgens mij ook wel net zo'n vlugge als zijn zus. En idd. de kleinere kindjes hebben het wat makkelijker met zo'n dingetjes door minder kilo's denk ik en zijn daarom vlugger (denk ik hoor! maar of het zo is?)

Maar kan hij zich ook al aan de spijlen van de box  omhoog trekken??
Of een beetje zeker....
En ik vroeg dat omdat ik als ik hier naar de box kijk (maar de plank zit in het midden ong.) moet hij toch heel veel kunnen om eruit vallen of dergelijke.

En zekers heel erg trots zijn en blijven....
Doe ik hier ook op mijn kanjers en vooral als ie zijn best doet om te brabbelen tegen je! en zuslief heel fijn met hem bezig is. Dan smelt je gewoon.
Nessie

ik heb nog eens even in het groeiboekje van alissa gekeken.
En zij was heel eigenwijs en vond het niet leuk om op haar buik te liggen dus draaide zich al vanaf 4mnd steeds terug op de rug als ik haar op de buik legde. En met 6 mnd  draaide ze zich pas zelf op der buik. eigenwijs meisje...

En  Marina....geeft niets hoor....hoe meer man hoe meer vreugde
Nessie  

Terug
Bovenaan