quote: Dubio82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-06-2007 21:42:37&apos

);
Hé Nicky,
Leuk wat van je te horen! Lastig he, om een keus te maken op het gebied van werk.
Mijn 1e contract loopt bijna af en ik ga er van uit dat ik dan een jaarcontract krijg, maar wat als ik nou wel zwanger ben?
Als je niet langer dan over 4 maanden te horen krijgt dat je verlenging krijgt...hoef jij niets te melden, het is ook nog niet te zien! Als het goed gaat op je werk zou het geen probleem moeten zijn, ook al raak je zwanger in je volgende contract. Een werkgever krijgt vergoeding voor de periode dat je met zwangerschapsverlof gaat.
Lastig zeg, dat je niet heb kunnen testen qua ei-sprong. Ik heb geen idee wat voor de ding de persona is, maar als het je al 3 jaar lang niet voor de gek houdt, kun je er wel op bouwen!
Ja, ik ga er gewoon vanuit dat het eisprong-teken weer op dag 12&13 was gekomen als ik genoeg ochtendurine had gehad...
Wel super dat jullie er serieus voor zijn gegaan. Voelde het voor jullie ook anders? Meer bewust van de eventuele gevolgen?
Ja....zeker anders... Ik stelde het dezelfde avond steeds later uit, het werd 02.00 in de nacht! Mijn vriend vond het grappig dat ik zo treuzelde (hihi) Ik ben blij dat hij veel stabieler is dan ik hierin! Niet dat ik er niet achter sta hoor. Het is een bewuste keus, ik vind het gewoon heel spannend!
Ik heb ook wel last van wat vage klachtjes, veel buikpijn en vandaag spontaan last van m'n rug (gelukkig maar een half uurtje). Ik probeer er niet teveel aan te denken, volgende week kunnen we pas testen en we zijn van plan om dat pas zaterdag te doen (als ik dan nog niet ongi ben), op jouw NOD-dag. Toch?
Inderdaad, dan testen we op dezelfde dag! Tenzij ik RD krijg natuurlijk die dag... Grappig he, al die gevoelens ineens in je buik... ook al komt het erop neer dat je meer voelt door de aandacht die je eraan geeft!
Af en toe loopt m'n hoofd een beetje over, stel dat het in een keer raak is, dan gaat er in een korte tijd veel veranderen! Maar we zijn ons daar alletwee van bewust, we gaan er vanuit dat dit de laatste zomervakantie is zonder gezinsuitbreiding.
Nou, dat herken ik wel hoor! Het soms overlopen van je hoofd! Wij gaan eind juli en begin augustus op vakantie. Lekker camperen... Heerlijk! In een tent (die we nog moeten kopen

En mijn vriend zei, hij moet groot genoeg zijn voor als .... (onze meisjesnaam) er is!
Het zou wel heel bijzonder zijn, zo'n klein wondertje groeiend in je buik! 't Lijkt me heerlijk, maar volgens mijn man heb ik soms een te geromantiseerd beeld!
Ik heb een heel romantisch beeld over zwanger zijn...maar niet over het groot brengen van kinderen en alle zorg die erbij komt kijken... Dat je nauwelijks meer tijd voor jezelf hebt en de hele tijd dingen moet regelen en ons luie-weekend-levend je voorlopig over zal zijn! Maar weet je, over romantiseren kan je nu nog doen, straks sta je er voor en ga je het gewoon aan! Soms realiserend dat je ooit heb overgeromantiseerd...maar naast de niet-altijd-romantische werkelijkheid ook veel geniet-momenten hebt...
Groetjes, Dubio82