Voor Nicole en Aimee

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik las de voorstelronde weer eens een keer, en las dat jullie uit zwolle en omstreken kwamen. Leuk! Ik heb daar veel familie wonen! (Zwolle, Westenholte, Hasselt, Zwartsluis en Meppel.) Leuk om te lezen  waar    iedereen vandaan komt!

Groetjes, Kat

Tsja, slim he, een vraag stellen waarvan je het antwoord zelf ergens kan opzoeken! Hahaha, laten we het er maar ophouden dat ik langzaam op gang kom (dat is echt zo) maar dan toch te snel een bericht kan plaatsen! (best wel knap he!)

Maar goed, toch leuk om te zien dat er mensen met dezelfde belevenis dicht bij je zijn, niet alleen mentaal (hier dus op t forum) maar dus ook fysiek.

Hoi Aimee,

Ik woon zelf in 's-Heerenberg. Een plaatsje op ong 30 km van Arnhem. Tegen de grens aan. Maar mijn ouders komen allebei uit Hasselt. Mijn oma heeft er jaren een winkel gehad, totdat ze 25 jaar geleden overleed. Een tante van mij heeft de winkel daarna nog een paar jaar gerund. Maar inmiddels is de winkel een woonpand geworden. Mijn ouders zijn verhuisd omdat mijn vader werk kreeg in deze regio. En hoewel we inmiddels regelmatig verhuisd zijn, zijn we nooit terug gegaan richting Zwolle. Maar dat vind ik prima. Mijn wortels liggen hier. Maar het is leuk om te weten dat sommigen van ons in de buurt wonen of ergens wonen waar je zelf bekent bent.

Groetjes, Kat

He hoi!

Ik heb (ook) familie in en om Zwolle. Zelf heb ik er nooit gewoond.

Groetjes,
julide

Hey..

Ik kom ook bij Zwolle weg.. klein plaatsje in de buurt.. Hattemerbroek.. nu woon ik al bijna 17 jaar in Elburg...

Hey Batsertje,

Wij wilden ruim 2 jaar geleden graag in Hattemerbroek gaan wonen, want mijn mannetje komt daar vlakbij vandaan. Maar er was niets te koop, en uiteindelijk toch voor de grote stad daar gegaan, want ik kom uit Zwolle. En in Elburg ken ik ook redelijk wat mensen!
We komen er dus ook regelmatig, bij familie en vrienden over de vloer, en vind het een hartstikke leuk stadje!

Wat leuk dat je zo dicht bij woont! Blijf het super vinden dat je elkaar dan op zo ´n manier leert ´kennen ´!

Groetjes,
Aimee

Hoi Kat en de rest!
Ik woon dus in Zwartsluis, dus hoogstwaarschijnlijk ken ik jouw familie wel. En als ik ze niet ken dan kent mijn moeder ze wel, hahaha! Zwartsluis is niet zo groot...
Ik ben in Zwartsluis opgegroeid, heb vanaf mijn 18e ca. 6 jaar in Zwolle gewoond en ben via een omweg toch weer in Zwartsluis terecht gekomen. In eerste instantie wilden we weer terug naar Zwolle maar we konden een heel gave woning in het centrum van Zwartsluis krijgen, aan het water en met een heel groot dakterras. Dat hebben we gedaan en ik moet zeggen dat ik het onwijs naar mijn zin heb hier. Het is wel grappig, toen ik jong(er) was wist ik niet hoe snel ik weg moest komen uit het dorp maar nu ik zelf kinderen heb vind ik het toch wel heel relaxed wonen.
Groeten Nicole

Terug
Bovenaan