voor nicole en jacqueline

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Om nog eens door te gaan op de exen.
Mijn vriend heeft ook zo'n leuke.
Zijn zoontje is ieder weekend bij ons.
De ene week vrijdag, zaterdag en de andere week vrijdag zaterdag en zondag.
Wat ik hierbij wel vind dat we af en toe zo weinig tijd voor elkaar hebben.
Soms hebben we hem een weekend niet maar voor we dat voor elkaar hebben  dat is altijd zo'n probleem want Muts (zo noem ik zijn ex altijd) werkt in het weekend.
Er is bijna altijd wel iets te zeiken.
Nu bijvoorbeeld is hij hier vanaf woensdag avond tot maandag avond want Muts is op vakantie met haar vriend. En die kleine mag niet mee.
Volgend jaar wel (voor het eerst) vorig jaar ook al niet.
Daarbij (mijn vriend is servicemonteur) belt ze om de haveklap dan is dit kapot dan  moet  er weer  wat afgesteld  en dan doen de speakers in de auto het niet meer, ze belt dan rustig 's avonds om 21.30 uur, soms kan ze dan behoorlijk storen als je snapt wat ik bedoel. Ben daarna dan ook altijd  het gevoel  kwijt.

In het begin belde ze zodra we hem terug gebracht hadden, miste ze weer een sok of een onderbroek of een hemd, lekker boeiend hij zal er niet genoeg hebben. Heb dat probleem ook weer opgelost was gewoon zijn kleren niet meer geef ze in een zak mee mag ze het  zelf doen.

Ik ben ook erg jaloers wat dat betreft en kan dan ook best eens ruzie hebben met mijn vriend om haar. En iedere keer weer denk ik dat is ze niet waard en dan zeikt ze weer en  vergeet ik mijn goede voornemen welke ik na zo'n ruzie weer weer maak.
Het is zelfs een tijdje geweest dat ik er daarom de  balen van had  dat  die kleine weer kwam maar dat is nu gelukkig allemaal over.
Het is een  lekker mannetje en het klikt heel erg goed tussen  ons.

Zo héhé dat ben  ik ook weer kwijt. Lucht wel op.  

Nu even nog iets anders  het is voor jou wel erg spannend aan het worden  hé Jacq  ik duim voor je.
Bij mij ook nog steeds niets hoor ik wacht het nog even af tot maandag en als er dan nog niets is gooi ik er een testje tegen aan.
Voor jou blijf ik ook duimen hoor Nic.

-x- Peet

Hoi hoi,

Ja erg vervelend die exen..
Bij mij was het dit weekend weer zover.
Ze moest mijn vriend even alleen spreken over hun zoontje. Daar ben ik meestal niet zo blij mee, maar probeer niet te moeilijk te doen.

Maar deze keer moest ze even vertellen dat ze het zo moeilijk vind dat hij bij haar weg is en hem terug wil?!?!
Waar haalt ze het lef vandaan..

Dus ik heb het hele weekend ruzie thuis gehad.
Niet echt leuk, want ben dus echt zwanger!!! Allemaal erg dubbel.
Ik heb het hem nog niet eens verteld. Hij vond het zo rot voor haar.. Dus ik zei op een gegeven moment maar dat ie lekker terug moest gaan..

Doet ie niet hoor, maar ik baal er enorm van..

Maar dames, ik ben dus zwanger!!! Ben er supergelukkig mee!!! Ga het hem vandaag vertellen..

Kus...

o sjonge wat spannend dat je het vandaag gaat vertellen....GEFELICITEERD!!
wel vervelend zeg zo'n iritante ex!!
wat zal zij jaloers zijn als ze erachter komt dat je zwanger bent!!
er zal nu wel hoop veranderen denk ik nu je zwanger bent tussen jou en je vriend...denk ik....in goede zin bedoel ik he....nu je zijn kindje draagt zal hij toch wel rekening met je houden en die vervelende ex achter zich laten??

nou veel succes en geniet ervan,

groetjes bri

Hoi Bri,

Ja zeker wel spannend.. Ben ook erg benieuwd hoor..

Zij zal wel helemaal gek worden, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Zit nu op m'n werk en heb het eigenlijk ontzettend druk, maar komt echt niks uit m'n handen.
Zit al continu met een big smile op m'n gezicht..

En ik duim voor je en voor de andere dames!!!

Liefs

Hallo allemaal,

Als eerste natuurlijk: Oh Jacq,  geweldig!!! Gefeliciteerd zeg! Zoals ik eerder al zei, ik vind het voor jou helemaal te gek, je hebt er zolang op gewacht. Maar voor mezelf vind ik het stiekem ook leuk, krijg weer helemaal nieuwe hoop. Hoewel het deze maand nog niet raak is hoor. Woensdag is mijn NOD maar ik heb de bekende ongesteldheidsteken al gehad. Balen!!! Maar ik ga woensdag de stad in en dan koop ik een maansteen. En dan maar hopen dat die mij wat geluk brengt.

Anyway,  wat die exen betreft, dramatisch zeg! Ik dacht dat onze situatie  erg was.  Wat   dat betreft ben ik blij dat het contact tussen mijn vriend en zijn ex zo goed als 0,0 is. Zelfs als het om hun zoontje gaat, gaat alles via het bekende schriftje (opdracht van de rechter), wat natuurlijk ook niet perfect is trouwens hoor.
Wat kunnen vrouwen erg zijn hè?! In de situatie van Jacq is het duidelijk maar die ex van jouw vriend Peet heeft volgens mij ook een beetje moeite met het loslaten van jouw vriend. En wat dat betreft zou het wel eens fijn zijn inderdaad als de mannen een keertje optreden... Oh, ik begrijp jullie frustraties zo goed. Mijn vriend heeft ook een ex vriendinnetje (dus niet de moeder van zijn zoon) die zo'n beetje het eerste    jaar van onze relatie mijn vriend bleef stalken, zeg maar. Het volgende jaar werd het wel een heel stuk minder maar pas toen ze een kindje kreeg (zonder vriend) was het eindelijk helemaal afgelopen. Hebben dat soort vrouwen dan echt geen trots????
Maar nog vervelender dat het zoveel wrijving in jullie relatie veroorzaakt.
Ik wens jullie allebei heel veel sterkte met de situatie!
Oh shit, nou kan ik niet even teruglezen wanneer je gaat tesen Peet, maar ik duim voor je. En Jacq, het is wel een leuke goedmaker, vertellen dat je zwanter bent. Niet dat jij iets goed te maken hebt maar misschien vergeet hij nu wel in één klap zijn ex!

Laat vooral weten hoe alles afloopt!

Liefs Nicole

Hallo dames,

Jaqc, ik vind het helemaal geweldig voor je ik hoop dat alles heel voorspoedig verloopt.
Ben wel erg benieuwd hoe je vriend reageerd.
Hé Jaqc ik snap het helemaal als je door gaat naar het zwanger forum maar zou het erg leuk vinden als je ons op de hoogte houd hoe het gaat toch Nic??

Ik hoop dat de exen van jullie vriend zich ook een beetje rustig houden.
Ik heb nu even rust gehad vanwege haar vakantie maar ja is niet voor eeuwig (HELAAS).
Ben ook erg benieuwd hoe  de dames gaan reageren op de zwangerschappen.

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen zou eigenlijk vorige week ongi moeten worden maar tot op heden nog niets.
Ik heb wel regelmatig krampen in mijn buik maar 'het' blijft uit.
ik ben bang dat dit is door het stoppen met de pil.
Daarom test ik maar niet denk dat het een teleurstelling wordt. wacht het nog een paar dagen af.

-x-
Peet    

Goedemorgen allemaal!!

Nou gister met m'n vriend gepraat en het grote nieuws, wat een teleurstelling!!!
Hij reageerde eigenlijk bijna boos!! Na veel heen en weer geruzie (hij vond dat ik het meteen had moeten zeggen en sowieso vond ie mijn timing slecht) waarin ik hem op een gegeven moment maar heb weggestuurd, kwam ie eindelijk tot zinnen.

Maar ja toen was ik al duizend tranen verder en was ik natuurlijk niet meer vrolijk te krijgen.
Ben uiteindelijk pas om 5 uur vanochtend gaan slapen.

Wel heel lief, toen ik vanmorgen op m'n werk kwam, was er een mailtje van mijn vriend. Met foto van zijn zoontje (min of meer zijn chantagemiddel om mij weer vrolijk te krijgen, werkt altijd voor 'm, hihi).

Hij bood zijn excuses aan en vroeg of we alsjeblieft weer vriendjes konden worden, zo ontzettend lief.
Ik denk dat hij nu wel aan het idee gewend is.

Ik denk dat we de beruchte 3 maanden afwachten om het aan iedereen, dus ook zijn ex het gaan vertellen. Ben echt zo blij!! (nu wel)

En Peet, natuurlijk blijf ik met jullie meekletsen. Moet zeggen dat ik voorlopig ook nog geen zin heb om naar een ander forum te gaan..
En Peet ik duim voor je hoor!! Voor hetzelfde geldt is het wel meteen raak!!

Denk aan je/jullie!!!
Nic, voor jou ook nog beetje spannend? Al gaf je aan dat het deze keer niet raak zou zijn?! Dan duim ik zeker voor de volgende ronde!!!

Liefs!!

Oh, meissie!!!
Wat domper zeg, dat hij zo reageerde. Ik kan het met zo goed voorstellen hoe je je voelt! Je maakt je helemaal een voorstelling van hoe blij iedereen is en dan krijg  je dit. Mannen!!!!! Wel toevallig trouwens, toen ik mijn eerste zwangerschap ontdekte had ik ook ruzie met mijn vriend. Maar gelukkig, is dat helemaal goed gekomen. En dat  zal bij jullie ook gebeuren. Hij is er nu wel hartstikke blij mee toch?
Hé maar als je straks wel naar het zwanger forum gaat (hoop ik natuurlijk nog niet) blijven we gewoon contact houden toch? Dan wisselen we gewoon e-mailen adressen uit. Dat geldt ook voor Sannie en de Petra's hoor.
Ik zal kijken of ik mijn profiel kan bewerken, als jullie dan mijn naam aanklikken kun je als het goed is mijn e-mail adres zien. En als jullie mij dan een mailtje sturen dan heb ik jullie adres ook. Goed idee??? Lijkt mij in ieder geval heel gezellig.

Liefs Nicole

P.s. weet je al wanneer je bent uitgerekend?

Terug
Bovenaan