Voor Nicole1 en mammie

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,

Heerlijk! Vier daagjes er tussen uit! Het was super lekker. Het waren er maar vier, maar het leek wel een hele week! Even niet bezig zijn met zwangeren....
Gewoon saampjes leuke dingen doen. Dit doet de mens goed. Hihihihi

Hoe is het bij jullie? Nog nieuws?
En ja, we heten alle drie Nicole. Grappig he.

Nou, wij mogen komende woensdag voor een intake gesprek komen. Ik ben dan anderhalve week bezig met het slikken van de pil. Ben benieuwd of we door mogen met het spuiten van de hormonen.
Donderdag krijgen we de uitslag van het chromosomenonderzoek. Maar ik hoop dat ze woensdag hier over al uitspraken kunnen doen.

Nou, ik hoop snel weer iets van jullie te horen. Met natuurlijk veel positief nieuws.

Juffy

Hoi Juffy,

Ja lekker he even een paar daagjes er tussenuit. Ik had ook een paar dagen vrij. Heerlijk, alleen niet weg geweest maarja dat mag de pret niet drukken. Het lekkere weer maakte veel goed.

Ik heb helaas nog niks te melden. Wij moeten 16 mei terug naar de gyn en krijgen waarschijnlijk een verwijsbrief voor Maastricht. We laten ons een beetje verrassen.
Ik heb mij nog niet verdiept in IVF en eigenlijk vind ik dit nog prima zo.
Ben ontzettend moe van alle emoties en toestanden de afgelopen tijd.

Volgende week weet ik meer dan zal ik hier weer wat meer kunnen vertellen

Groetjes en tot snel

Nicole

Hoi Juffy,

Fijn om te lezen dat je zo geweldige dagen hebt gehad, wij zijn pas ook een weekje weggeweest en daar knap je echt van op ja. Even helemaal niets doen.
Want je bent toch dag in dag uit bezig met zwanger worden, ik weet nog dat ze tegen mij zeiden je bent er veel te veel mee bezig, denk eens aan wat anders dan komt het vanzelf. Jaja was het maar zo simpel. Ik was op dat moment met mijn IVF met ICSI behandeling bezig en leefde van uur tot uur. Had een schema voor de hele dag, zolaat spuiten, zolaat tabletten dan weer neusspray en hoe wil je er dan niet aan denken?!??!!

Ik hoop dan ook dat je in die dagen een beetje hebt kunnen bijtanken en er nu weer tegenaan kunt. Ik ben heel benieuwd wat ze woensdag gaan zeggen en hoop natuurlijk voor je dat ze dan ook al bericht hebben over je chromosomenonderzoek.
Maar als ik het goed onthouden heb (sorry als ik het fout heb, maar mijn geheugen is af en toe net een zeef) dan had jij in het ziekenhuis geen wachttijd, maar jij bent dus ook al met de behandeling kunnen beginnen voor je een intakegesprek hebt gehad??

Ik wens je een hele fijne dag en heel veel succes   voor morgen, laat je even weten hoe het gegaan is?

Groetjes Nicole

Hallo,

Ja, ik ben al begonnen met het slikken van de pil voordat ik een intake gesprek gehad heb.
Ik zal dat uitleggen:
Mijn cyclus zou vrijdag beginnen, de woensdag ervoor moest ik bellen voor een intake gesprek. Ik had wel al de informatiemiddag gehad, hieruit had ik begrepen dat de hele behandeling 2 maanden duurt. Even tellen en ik zag dat ik in gedrang zou komen met onze zomervakantie. Dat zou dus betekenen dat ik pas na juli/augustus zou kunnen beginnen. In het ziekenhuis vonden ze het  direct goed  dat ik  alvast met de pil beginnen zou.
Daarom zei ik ook: In Eindhoven is geen wachtlijst. Ik belde en kon direct beginnen. Ik had mij wel ingelezen over IVF/ICSI. Daarbij de informatie middag...

Morgen de intake en hopenlijk mogen we door met de hormoonbehandelingen. Maar ik moet er eerlijk bij vertellen dat ik verzwegen had dat we nog geen uitslag hadden van het chromosomen onderzoek. Dat vertel ik ze morgen. Ik bedoel: ik heb jaren de pil geslikt, van nu twee weekjes erbij zal ik niet slechter worden.

Ik laat jullie morgen wel weten hoe het gegaan is!

Liefs Juffy (Nicole)

Terug
Bovenaan