Hoi Saartje,
Leuk dat je dit zo snel leest. Ik wist niet hoe vaak je hier kwam "buurten".
Nog 2 weekjes, misschien wel minder. Gaat erg snel allemaal hé.
Vind je het eng, de bevalling enzo?
Ik poep eigenlijk heel erg in mijn broek voor de bevalling. Ben erg bang voor de pijn, uitscheuren, inknippen etc brrrrrrrrrr.
Weten jullie eigenlijk wat het wordt (is)?
Wij laten onze kleine als een grote VERASSING komen, vinden we erg spannend. Wij hebben zelf totaal geen idee wat het gaat worden. Maar iedereen op het werk denkt een meid dus we zullen zien. Als het maar gezond is toch........
Ik heb nu bijna verlof JOEPIEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!. Nog 4 dgn werken.
A.s. donderdag mijn laatste werkdag en dan begint vrijdag eindelijk mijn langverwachte verlof. Ik heb hier zolang naar uitgekeken.
Ik werk sinds kort 4 uur per dag, ik werk 32 uur in de zorg. Het werk werd me echt te zwaar en die vermoeidheid hé......phoehee. Ik kon op een gegeven moment echt niet meer uit mijn ogen kijken van ellende.
Ik heb ook niet veel te klagen over mijn zwangerschap, het verloopt allemaal PRIMA.
En net wat je zegt........je neemt alles voor lief na al die tijd.
Ik kijk ook regelmatig nog op het "als het wat langer duurt" forum.
Ik wil de meiden uit "onze tijd" zeg maar, goed in de gaten houden. Maar daar lees ik op het moment niet veel van. Wat heel begrijpelijk is want er zitten allemaal nieuwe meiden die net in de MM beginnen en constant dezelfde vragen stellen.
Heb je al gelezen dat Roeltje spontaan zwanger is geworden? Echt geweldig vind ik dat voor haar, ze had de hoop al zo'n beetje opgegeven.
En idd, mama peet, dat vond ik ook heel triest. Maar dat geld ook voor Lydia die op haar 1ste echo te zien kreg dat haar wondertje(s) niet leefde

. En Scorpy heeft al 2x een miskraam gehad.
En dan die andere meiden die helemaal nog niet zwanger zijn geweest.
Ik waardeer het daardoor nog meer dat het ons wel is gelukt. Jij en ik hebben allebei een miskraam gehad hiervoor (als ik het goed heb onthouden tenminste) dus daar kunnen we dan ook weer over meepraten.
Maar deze keer is het wel goed blijven gaan en nu hebben we alle 2 bijna ons langverwachte wondertje in onze armen.
Het aftellen is nu begonnen voor jou, SPANNEND.........
Ik ben erg nieuwsgierig hoor, jongetje/meisje, naam, bevallingsverhaal etc etc.
Ik voor een goede makkelijke bevalling en ik lees het wel.
Kruimel