Voor nicole1

A

Anoniem

Guest
Hoi Nicole,

Ik lees net ergens dat jij voor  de IVF-behandeling  mag gaan. Vervolgens schrijf je d'r bij dat je op de wachtlijst komt?!
Ik weet niet precies waar je woont maar er zijn verschillende  ziekenhuizen die geen wachtlijsten hebben op dit moment.

Bij ons in ieder geval niet. Ik ben zelfs al begonnen, terwijl  we het intake gesprek  nog moeten  laten plaatsvinden.

Dit is als tip voor je bedoeld, wanneer  jullie niet willen wachten. Ik kan me ook voorstellen dat je effe aan het idee wilt wennen. Dan is  de wachtlijst misschien een prettig idee.

Succes,
Juffy  

Hoi Juffy,

Bedankt voor de tip.
Ik woon in Limburg, Heerlen en wij moeten naar het ziekenhuis in Maastricht. Het eerstvolgende ziekenhuis is dan Eindhoven. Ik weet van een kennisje (die zijn nu bezig met IVF) dat zij op een wachtlijst kwam van 9 maanden. Dus daar gaan wij maar even van uit.

Mijn vriend heeft afgelopen week ook nog maar eens de ziektekostenverzekering gebeld of wij hier wel voor verzekerd zijn. Het klinkt stom dat wij dit niet eerder hebben gedaan maar bij ons was IVF nog lang niet aan de orde (dachten wij). Dus wij zijn pas goed verzekerd vanaf januari. Helaas niks aan te doen.

Jullie in iedergeval alvast heel veel succes en laat mij weten hoe het is geweest

groetjes en veel liefs

Nicole

Terug
Bovenaan