Voor Nicole77 en Petra75

A

Anoniem

Guest
Hoi Laydies,

Ik wilde ff laten weten dat ik er nog ben en dat we nu in de afwacht fase zitten!

Voor jou word het spannend he Nicole? Morgen is je NOD toch? Nou meid ik zal aan je denken en voor je duimen dat het deze keer raak is!

Petra hoe is het nu met jou? Is je cyclus al een beetje op orde gekomen?

Jullie zullen je wel afvragen waarom ik niet eerder wat van me heb laten horen maar ik ben zo ongelofelijk druk geweest de afgelopen week dat het er gewoon niet van gekomen is. Ik ben heel even online geweest en toen las ik net de heftige reacties op de beknopte lijst en wist ik niet goed hoe en of ik erop moest reageren.Dat heb ik toen dus maar niet gedaan. Jammer hoor dat het zo gelopen is!

Ik hoop snel wat van jullie te vernemen en hopelijk goed nieuws!!!!

Groetjes Sannie

Haihai!
Vandaag inderdaad mijn NOD. Maar ik wil niet depri klinken ofzo maar ik weet zo goed als zeker dat ik ongesteld ga worden. Ik heb van de week de bekende prikkels in mijn buik al gevoeld. En ik voel verder ook helemaal niks.  Natuurlijk heb ik wel hoop maar die stop ik heel ver weg, het is veel makkelijker om er vanuit te gaan dat je gewoon ongesteld wordt. Dan is de teleurstelling misschien wat minder.
Anyway, vandaag ga ik het geluk een handje helpen. Vanmiddag ga ik een maansteen kopen. Ik hoor zoveel goede verhalen daarover misschien dat het mij een handje helpt. Baat het niet, dan schaadt het zeker niet, toch??!!

Groetjes Nicole

Hallo dames,

Jammer voor je Nic, maar wat je zegt kan  geen kwaad om het lot een handje te helpen.
En hoe staat het er bij jou voor San??

Nou bij mij nog steeds geen ongi in zicht.
Ondanks dat ik weet dat ik niet zwanger ben vanmorgen toch maar een test gedaan en mijn vermoedens waren juist ben niet zwanger.
Ik had er al op gerekend maar is toch wel jammer.
Waar ik veel harder van baal is dat ik nu al twee weken met kramp in mijn buik rond loop. Als het maandag nog niet over is ga ik de HA maar even bellen (die zelf zwanger is) daar ben ik al een keer eerder geweest omdat toen ik met de pil gestopt was ik na mijn menstruatie nog af en toe wat bloedverlies had.
Volgens haar kon dat geen kwaad en ging dat vanzelf over, klopt ook maar nu komt er helemaal niets meer.
Vraag me nu eigenlijk af of  ik dan wel een eisprong kan krijgen??
Nou ja nog maar even een paar daagjes geduld (zullen we helaas nog veel meer moeten hebben voor onze droom uitkomt).

Maar we laten de moet niet zakken!!

Gr.
-x-
Peet

Hai dames,

Kom net uit vergadering en ik kon het niet laten nog even te kijken op het forum...

Petra25, vervelend zeg dat die cyclus van jou maar niet op gang komt. Ik heb wel eens gehoord dat je lichaam op gang moet komen na het gebruik van de pil maar het is wel wel vervelend want je kunt nog niet lekker met het zwanger worden bezig zijn.
Dat probleem heb ik gelukkig niet gehad, maar ja mijn probleem is dat ik maar niet zwanger wordt. Hè bah, ik zit mezelf gewoon een depressie aan te praten, hahaha! Dat is absoluut niet de bedoeling hoor. Ik blijf positief en ooit word ik zwanger!!!!

Sannie, nog even over die ophef van vrijdag, al die negatieve berichtjes. Ik begreep die ophef ook niet helemaal. Maar ik geloof dat het nu wel helemaal uit de wereld is en dat iedereen weer gewoon gezellig met elkaar aan het kletsen is.
En dat je het druk hebt is heel begrijpelijk hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook best wat minder tijd op het forum mag besteden want mijn werk begint er  anders ook een beetje onder te lijden. Maar ik vind het zo gezellig!!!

Liefs Nicole

Hoi hoi,

Ik ken het hoor Nicole, ik wil het liefst ook iedere dag ff kijken, verslavend he! Jammer dat je de rooie duivels al voelt komen joh! Hopelijk met een beetje hulp van de maansteen heb je volgende maand een heel ander gevoel!

Peet; als ik jou was zou ik zeker even naar de huisarts gaan. Een vriendin van mij had hetzelfde toen ze stopte met de pil (alleen wilde zij niet zwanger worden)en zij heeft een kuurtje gehad van de ha waardoor haar cylus weer normaal werd. Bij haar kwam het op een gegeven moment om de 14 weken!!

Zelf heb ik er eigenlijk wel een goed gevoel bij. Ik heb pijnlijke borsten en moet erg veel plassen. Nou kan ik het me natuurlijk ook verbeelden maar....Ach ik kan weinig anders doen dan afwachten toch? Ik hou nog steeds 1 aug als nod datum aan terwijl het eigenlijk 28 juli zou moeten zijn als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen.
We zien het wel, bovendien is het pas de 1e ronde. Het zou wel heel snel zijn.

Trouwens Peet; sorry ik had je naam verkeerd! Gelukkig begreep je dat het voor jou was er zijn zoveel Petra's!!!

Nou laydies ik hoor(lees) jullie van de week wel weer!

Groetjes San

Terug
Bovenaan