Voor Nicole77

A

Anoniem

Guest

Hey Nicole,

Sorry beetje laat reageer ik
Wat leuk om te lezen dat het goed met je gaat.

En wat leuk dat jullie een meisje krijgen zeg!!
Echt waar meisjes zijn echt leuk  (stomme rot kleurtjes doen raar)
Heerlijk lekker tutten met je meisje, de allerschattigste jurkjes aan....
En vind het nog steeds grappig dat wij de zelfde naam in gedachten hadden,dacht echt dat ik de enige was die met die naam rondliep,alleen jammer dat het niet bij onze achternaam past.
Maar jullie krijgen een mooie meid met een mooie naam
Maar ik denk toch dat wij een jongetje krijgen....ook al ben ik nog maar 6 weken en 2 dagen zwanger...hahaha
Wat leuk zeg hoe Erwin reageerde...hahaha, lief ook.
Mijn man zou ook nog wel een meid willen geloof ik.

Ik voel me nog goed eigenlijk.
Nog niet misselijk.
Alleen erg moe en gevoelige borsten als je eraan zit.
Dus soms twijfel ik weleens of er wel echt wat groeit.
Morgen om 14.00 heb ik een inwendige echo en hooooop zo dat we het hartje zien.

We hebben het ook nog aan niemand vertelt. We proberen het zolang mogelijk voor ons te houden.
Aangezien er nog een kans is dat het misgaat.
Velen zeggen dan wel dat het fijn is als anderen het weten als je een mk hebt en dat ze je dan kunnen steunen.
Maar het lijkt mij persoonlijk heel vervelend als je het goede nieuws vertelt hebt je vervolgens MOET gaan vertellen dat het mis is.
Als je het niet vertelt kan je het op je eigen tijd ook wel vertellen wanneer ik zelf wil.
En de steun? Dit verdriet deel ik wel met mijn man dan...tis ook iets van ons vind ik.
Kan me ook niet voorstellen hoe anderen mij daarin zouden kunnen steunen.
Maarja wat emoties betreft ben ik altijd al een binnenvetter geweest.
Dus daarom hebben we het nog aan niemand vertelt....hahaha heel verhaal geworden

nou hoop weer wat van je te lezen?
Chat je nog weleens eigenlijk??

liefs Jacqueline (Bri)

Hé Jacq!

Ja, ik kan wel begrijpen dat je het nog niet van de daken schreeuwt dat je zwanger bent. Ik zou het alleen niet kunnen. We hebben het wel geprobeerd stil te houden maar langzamerhand wisten steeds meer mensen het, hahaha!
Maar mijn schoonzusje bijvoorbeeld heeft inmiddels 2x achter elkaar een miskraam gehad en ze had beide keren zo'n beetje iedereen die ze kende ingelicht. Dat lijkt me dan ook geen pretje als je daarna iedereen weer moet laten weten dat het toch mis is gegaan.
Maar goed, ik ben inmiddels aweer 27w en dat is te zien ook. Ik heb mijn gewicht hele lange tijd redelijk onder controle weten te houden. Tot ong. 3 weken terug was ik 6 kilo boven mijn normale gewicht maar de laatste 3 weken zijn daar nog eens 5 bij gekomen. Ik schrok daar echt enorm van. Ben bang dat het weer dezelfde kant op gaat als bij mijn eerste zwangerschap (27 kilo). Ik hield toen heel veel vocht vast de laatste 2 maanden. Het valt nu nog mee maar het kan nog komen natuurlijk.
Maar goed, verder gaat het nog heel goed met me hoor!
We gaan zaterdag lekker een weekje naar Oostenrijk met de familie van Erwin. Daar heb ik echt onwijs veel zin in. Vrijdag ben ik al lekker vrij maar dan zijn we onwijs druk met de auto inpakken en de laatste inkopen doen (Mika moet nog snowboots).
Nou, ik ben vandaag al extra aan het werk omdat ik vrijdag vrij ben, dus ik ga nog weer even aan het werk.

Dikke kus Nicole

Terug
Bovenaan