voor Nicolette

A

Anoniem

Guest
Hoi Nicolette,

Allereerst nog de wensen uiteraard!

Was even benieuwd hoe het jou vergaan is klussen rond oud en nieuw, wanneer je nieuwe NOD ed.
Ik heb 2 dagen terug een licht roze afscheiding gehad (heel erg weinig hoor) en heb vanaf die dag ook vaak last van pijnlijke borsten.
Ben zo ontzettend nieuwsgierig, maar moet nog wachten tot NOD 13 januari!
Mochten de duivels ervoor die tijd nog niet zijn dan zal ik waarschijnlijk pas de15e een test doen.
Maar moet je mij horen ik loop alweer veel te veel op de zaken vooruit. Misschien wilik wel TE graag en beeld ik mij dingen in?!
Hoop wat van je te horen, dacht dat onze NOD bijna gelijk was, kunnen we  elkaar op de hoogte houden.

Groetjes,
mama2004  

he hoi jij ook de beste wensen hoor.ik zat al elke keer te wachten of ik je zag (wel op bb   gezien) en daar ben je dan.
Mijn nod is als ik de cyclus van 25 dagen aanhoud 12 januari dus vanaf dan kan ik hem denk ik wel verwachten.
Maar verwacht dus niets want ben al sins oudjaarsdag tot nu verschrikkelijk aan de griep dus op de klusmomenten niet geklust (1 keer ) .
Heb ook geen symptomen enzo , maar als ik dat van jou lees wel !!!
Maar nog niet testen hoor ( heb ook je andere vraag gelezen) inderdaad ivm teleurstelling.
Als het echt raak is dan is dat straks ook nog zo dus nog even volhouden meid !!
(succes daarmee want ik weet hoe moeilijk dat is )
Maar als ik de symptomen zo lees van je....... dikke kans
Groetjes en sterkte deze week haha nicolette

Terug
Bovenaan