voor niekje!

Hallo,

Heb nu 3 keer clomid gebruikt en steeds werd de dosis hoger. Mag nu dus nog 1 keer 3 tabletten.
Ik moet clomid gebruiken omdat mijn eitjes ook niet groot genoeg worden en dus niet springen.
Toen ik de vorige keer zwanger probeerde te worden, was ik na 2 maanden clomid slikken zwanger. dus ik schrok erg omdat het nu niet lijkt te werken.

Groetjes Geeske

Hoi Geeske!

Bedankt voor je berichtje :)
Dan hebben wij idd het zelfde. Ik ben ook begonnen met 50 mg de tweede keer 100 en nu 150. Ik heb wel al eens vaker gelezen dat je lichaam aan clomid kan gaan wennen en dat het daarom niets meer doet maar ik hoop zo dat het deze ronde iets wordt.
Op welke dag zit jij??
Ik moet nog tot en met zondag provera slikken, dan kijg ik ongeveer dinsdag of woensdag mijn ongi en kan ik dus op het laatst van de week weer met clomid beginnen, dag 3 tot en met 7.
maar jouw gyn heeft dus ook gezegd dat je hierna met spuiten moet beginnen? Ik vind het wel jammer dat er niets tussen in zit van tabletten.... Moet wel zeggen dat de peptalks van de meiden me wel goed hebben gedaan en ik er iets minder tegenop zie. Maar eerst nog maar even afwachten.

xxx Niekje

hallo,

Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus en heb vandaag te horen gekregen dat er een eitje op springen staat. Vlink oefenen dus hihi. moet zaterdag weer voor controle om te kijken of hij ook idd springt.

Best wel spannend zo elke maand.

Groetjes Geeske

Hoi Geeske!

Dat is goed nieuws :)   Dan weet je wat je te doen staat de komende dagen!!!
Flink aan de klus dus....hahahaha dan maar geen paasbezoekjes....
Stuur je de paashaas ook even door naar mij?? :).Misschien heeft ie nog wat extra eitjes over...
Nou ga voor je duimen en hoop dat het een goede ronde voor je wordt.
Ik moet zeggen dat er wel al veel positieve berichtjes zijn geweest van meiden die zwanger zijn dus hoop dat het door het voorjaar komt en het in de lucht zit!!! Laat maar overwaaien!!!

Nou spreek je wel weer!

-x- Niekje

Hallo,

Ben zaterdag geweest en toen stond het ei nog steed op springen. moest vanmorgen weer kijken, en hij was gesprongen. nu maar hopen dat we raak geschoten hebben hihi.
Ik heb een recept mee gekregen voor nog 3 maanden clomid, maar hoef dan niet steeds op controle te komen. Mocht er na die 3 maanden nog niks gebeurd zijn dan moet ik weer terug komen.

Dus ben weer effe onder de pannen, en hoe is het met jou verder?

Groetjes Geeske

hoi!

Nou nu maar hopen idd dat je die nieuwe recepten niet nodig hebt :)
Ik ben nu aan het wachten op mijn ongi. Verwacht hem vandaag of morgen en kan dan aan het eind van de week weer met clomid beginnen.
Spannend allemaal he, Voor jou beginnen nu de spannende wacht dagen dus ben heel benieuwd.
Nou zal voor je duimen en hoop dat voor mij deze ronde nu ook eens een keer positief is... ben nu al heel gezond bezig door op de fiets na mijn werk te gaan goed he! hahahah wie weet helpt het en zo niet schaad het niet! en goed voor de lijn!! haha

Nou spreek je wel weer!

X Niekje

Terug
Bovenaan