voor Niekje

Lieve Niek,

Jee wat balen dat je duivels toch weer gekomen zijn....
Ik had zo op beter nieuws gehoopt!!!!!!

Hee en nu alweer begonnen met de clomid?

Heb je nog gedacht over de Mortel???
Als mijn verzekering de Mortel zou vergoeden, zou ik er meteen naar toe gaan.
Dat zijn zulke goede artsen! Ik ben daar heel erg over te spreken! Die weten waar ze over praten.

Je vroeg wat anders dan clomid... Weinig denk ik... Idd spuiten, maar ik weet niet hoe je daar tegenover staat.
Ik wil met mijn onze gynaecoloog ook gaan overleggen om Puregon te gaan spuiten.
Ik vind dat ik de laatste tijd veel last van bijwerkingen heb (onrustig, stemmingswisselingen, slecht slapen, heel onzeker enz. enz.)  en van vriendinnen heb ik gehoord dat puregon bijna geen bijwerkingen heeft.
Maar goed... Ik hoop eigenlijk gewoon dat het niet nodig is.... als je begrijpt wat ik bedoel.

Meisje hou je taai en tot snel
Liefs,
Peet

Hoi peetje

Ja balen wel van die duivels maar had het stiekem al een beetje verwacht. Alleen vreemd dat het zo lang duurde dat ze opgang kwamen.

Over de mortel heb ik wel nog gedacht maar het probleem is dat ik het heel moeilijk met mijn werk kan combineren. Nu kan ik even tussen door of voor mijn werk gaan aangezien ik van mijn werk in tien minuten in het ziekenhuis sta en van thuis uit in vijf minuten. dan moet ik al echt halve dagen vrij gaan nemen. Nu weet ik dat mijn bazin me van alle kanten steunt. ze is ook de enige die het weet waar we mee bezig zijn en begrijpt me heel goed aangezien ze zelf ook pcos heeft en het dus al allemaal zelf  heeft meegemaakt. Daarbij komt dan ook dat we het moeilijk tegenover de rest zoals de ouders stil kunnen houden.
Tja een moeilijke keuze maar heb besloten om toch nog even te wachten. Ik heb nu een hele aardige gyn dus das wel prettig.
Ik kijk wat ze vrijdag zegt en aan de hand daarvan zien we wel weer verder.
Ik weet idd ook niet of ik nog door wil met clomid aangezien de bijwerkingen en ik er echt super haaruitval van krijg. ook worden mijn cyclussen weer langer dus...tja...
Nog maar even afwachten dus.

Ik ben iig heel hard voor je aan het duimen dat het voor jou een goede ronde wordt. Er zal nu toch eindelijk eens iemand met goed nieuws moeten komen.... We zijn niet echt hoopvol zo voor de nieuwkomers ;-)

Nou Peetje dank je wel voor je berichtje en succes met wachten!

Liefs Niekje

Hai meisjes,

Ach Niekje, balen hoor dat het toch weer niet raak was! En nu weer die stomme clomid... Mijn ervaring met clomid was ook behoorlijk negatief, ik kreeg er steeds meer bijwerkingen van. Met Menopur is dat wel minder, maar daar moet je weer wel voor gaan spuiten, en je bent dubbel zo lang bezig als die 5 daagjes clomid....het is dus maar wat je het minst erge vindt (ik wilde zeggen 'wat je het fijnste vindt'....maar dat is niet echt van toepassing he, het woord 'fijn')

Veel sterkte in ieder geval weer met deze tegenvaller en Peetje, succes nog op het wachtbankje hoor! Ik denk aan je.

Liefs, Anke

Hoi lieve meiden

Net weer bij de gyn geweest en heb voor 4 mnd clomid mee gekregen.
Ga nu 4 mnd proberen en hoef niet meer op controle aangezien de eisprong volgens de gyn rond dag 19 is. Ik zelf dacht dat er wel verschil in zat die twee keren maar het was maar een dag volgens hem. Hij gaf aan dat ik terug kon komen als ik natuurlijk zwanger was en anders over 4 mnd en dan krijg ik een Hsg.... (een onderzoek naar de doorgankelijkheid van je eileiders  heet toch een hsg??)  Nou hoop het dus niet.
Het is een beetje dubbel. Van de ene kant ben ik wel blij dat we 4 mnd even een beetje rust hebben en niet telkens naar het ziekenhuis hoeven. Van de andere kant baal ik ook dat ik nog 4 mnd die clomid moet nemen....maar ja, het is niet anders en ik heb het er dan toch wel weer graag voor over. Vanavond kan ik weer beginnen en dan ben je toch altijd weer blij op de een of andere manier??? Vreemd he...
Heb ook nog gevraagd of het normaal was dat mijn ongi later was en maar heel kort, ongeveer twee dagen. Maar dat kwam wel vaker voor...

Nou zijn jullie weer op de hoogte en we gaan gewoon met volle moed ertegen aan.

xxx Niekje

Hee Niek,

Spannend weer meid.... Nu 4 maanden zonder die ziekenhuisbezoekjes, maar op je eigen gevoel af gaan. Wie weet brengt het jullie geluk.
I hope so!!!

Het wachten duurt hier weer lang...
Ben vreselijk onzeker en heb een onrustige buik vandaag....

Ga je flink met me duimen???????
Ik wil zoooooooooooooooooooooo graag goed nieuws....

Liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan