Lieve Niek,
Jee wat balen dat je duivels toch weer gekomen zijn....
Ik had zo op beter nieuws gehoopt!!!!!!
Hee en nu alweer begonnen met de clomid?
Heb je nog gedacht over de Mortel???
Als mijn verzekering de Mortel zou vergoeden, zou ik er meteen naar toe gaan.
Dat zijn zulke goede artsen! Ik ben daar heel erg over te spreken! Die weten waar ze over praten.
Je vroeg wat anders dan clomid... Weinig denk ik... Idd spuiten, maar ik weet niet hoe je daar tegenover staat.
Ik wil met mijn onze gynaecoloog ook gaan overleggen om Puregon te gaan spuiten.
Ik vind dat ik de laatste tijd veel last van bijwerkingen heb (onrustig, stemmingswisselingen, slecht slapen, heel onzeker enz. enz.) en van vriendinnen heb ik gehoord dat puregon bijna geen bijwerkingen heeft.
Maar goed... Ik hoop eigenlijk gewoon dat het niet nodig is.... als je begrijpt wat ik bedoel.
Meisje hou je taai en tot snel
Liefs,
Peet
Jee wat balen dat je duivels toch weer gekomen zijn....
Ik had zo op beter nieuws gehoopt!!!!!!
Hee en nu alweer begonnen met de clomid?
Heb je nog gedacht over de Mortel???
Als mijn verzekering de Mortel zou vergoeden, zou ik er meteen naar toe gaan.
Dat zijn zulke goede artsen! Ik ben daar heel erg over te spreken! Die weten waar ze over praten.
Je vroeg wat anders dan clomid... Weinig denk ik... Idd spuiten, maar ik weet niet hoe je daar tegenover staat.
Ik wil met mijn onze gynaecoloog ook gaan overleggen om Puregon te gaan spuiten.
Ik vind dat ik de laatste tijd veel last van bijwerkingen heb (onrustig, stemmingswisselingen, slecht slapen, heel onzeker enz. enz.) en van vriendinnen heb ik gehoord dat puregon bijna geen bijwerkingen heeft.
Maar goed... Ik hoop eigenlijk gewoon dat het niet nodig is.... als je begrijpt wat ik bedoel.
Meisje hou je taai en tot snel
Liefs,
Peet