Voor Niem,Jackje en F

Hoi lieve meiden,
Bedankt voor jullie snelle reactie! Toch wel fijn dit forum. Zat er voor mijn miskraam vaak,maar daarna wer het steeds minder. Vond het best moeilijk te horen dat er weer iemand zwanger was..ik gun het iedereen maar mezelf nog het meest.. In mijn omgeving wordt ook iedereen spontaan en snel zwanger.
Ik zal wat meer over mezelf vertellen. Ik ben 28 jaar en van beroep verpleegkundig coordinator. Ik ben afgelopen juni getrouwd met de man van mijn dromen! Een week voor de bruiloft kreeg ik mijn miskraam...was erg moeilijk...verdrietig en blij zijn tegelijk. De bruiloft was al moeilijk omdat mijn moeder er niet meer bij kon zijn. Ze is 29 juli 2003 overleden na een kort ziekbed. Een vader heb ik ook niet(al 20 jaar geen contact meer mee) dus ik voelde me wel wat eenzaam die dag....gelukkig heb ik een lieve zus en een geweldige man.
Ik kom uit Brabanten we hebben een konijn! (niet echt boeiende informatie,maarja...)
Jackje ik voeg je toe aan mijn msn,als er nog meer meiden zijn die dit leuk vinden:esther_bird@yahoo.com

Ik ga zo maar weer eens aan het werk.
Tot snel,en nogmaals bedankt voor de reacties. Samen staan we sterk en we geven de moed niet op!
Liefs Esther

Hoi Esther,

Zo is dat! Samen slepen we elkaar er doorheen!

Ik zal ook iets over mezelf vertellen. Ik heet dus eigenlijk Frederique maar ik noem mezelf gewoon F. Ik ben 27 jaar en in mei dit jaar getrouwd met mijn man van mijn dromen. Ik ben communicatie-adviseur en ik woon in Almere (met mijn man uiteraard en een kat en een konijn ;-).

We spreken elkaar snel weer.

Dikke kus F.

en euh.. onze tijd komt ECHT nog wel!

Terug
Bovenaan