Voor Niem

Sorry dat ik niks van me heb laten horen mijn internetverbinding stoort soms.
Nou ik ben dus vandaag weer geweest en ik vind het allemaal zo raar ik had aan de linker één die opspringen stond die is dus gesprongen ging i aan de rechterkant kijken stond er weer een opspringen.VREEMD HE......?'
Dus nu weet ik het allemaal niet meer ik wacht nu twee weken kijken of ik ongi word hopelijk niet.
Maar hoe gaat het met jou?
XXX niem

Hoi Niem,

Ik weet wat je bedoelt, bij mij vloog vrijdagavond alles eruit. Met heel veel moeite en de hulp van een lieve vriend heb ik alles weer aan de praat gekregen.

Als ik jouw verhaal goed begrijp heb jij deze maand een dubbele kans! Ik hoop zo dat het goed gaat. Het zou fantastisch zijn als we met z'n allen naar het augustus forum konden gaan.
Heb jij nu de 17e je NOD?

Dit weekend ben ik op verjaardagsvisite bij mijn schoonouders geweest. Het was zo moeilijk om onze mond dicht te houden. Mijn man noemt me nu steeds mams, maar we moeten wel oppassen dat niemand het hoort.
Op vermoeidheid na voel ik mij prima. Ik zorg ervoor dat ik regelmatig wat eet want ik heb heel snel een hol gevoel in mijn maag. Verder zijn mijn darmen een heel klein beetje van slag en moet ik dus wat vaker naar het toilet. Maar eigenlijk ben ik gewoon continu blij!

Liefs, Fen

Hoi Fen
Ik begrijp het volkomen dat je het het liefst aan iedereen wil vertellen.
Ik heb inderdaad rond 17 dec mijn NOD ik weet het niet zeker want de vorige maand had ik een cyclus van 33 dagen en nu heb ik mijn eisprong eerder gehad dus nu weetik ook niet meer waar ik van uit moet gaan ik heb gewoon de dag van mijn eisprong twee weken bij opgeteld dus dan zie ik het wel.
Meid geniet lekker van je zwangerschap en je houd ons op de hoogte hé dikke kus NIEM

Terug
Bovenaan