Voor Nienepien, Monique2, beide Marijkes, Roos, Anke en alle andere meiden

Hoi Ank, Nienepien, Roos, Marijke en MarijkeB en Monique2

Daar ben ik nog even voordat ik op huwelijksreis ga. De bruiloft gisteren was echt super.... 1 nadeel was dat ik ziek ben geworden de dag voor mijn trouwen en dat nu nog steeds ben. Vanmiddag ga ik naar de dokter om medicijnen te krijgen tegen mijn koorts en keelontsteking. Mijn man... (ik typte eerst al mijn vriend.. ik moet nog erg wennen aan het feit dat hij nu mijn man is) was vorige week al erg ziek maar hij voelde zich vlak voor de bruiloft alweer helemaal beter. Toen begon bij mij de keelpijn op te komen gepaard met koorts.... Daar baalde ik echt vreselijk van zo op mijn trouwdag. Gelukkig hadden we geen dagschema tot diep in de nacht. Om 14.00 uur kwam Robin met de trouwauto bij mijn ouders aan en daar waren ook onze naaste families. Na wat gedronken te hebben zijn we naar het strand in Almere vertrokken voor de foto's en om 16.00 uur arriveerden we bij het stadhuis. De ambtenaar deed de plechtigheid echt ontzettend leuk en de trouwzaal was ook erg mooi. Daarna zijn we met zijn allen (65 man) naar een cafe/spaans restaurantje gegaan die we hadden afgehuurd. Het was echt onwijs gezellig. Om 21.30 uur (ongeveer 20 paracetamols later) zijn we naar huis gegaan. Ondanks mijn keelontsteking was het toch heel erg bijzonder en gezellig.

Morgen vertrekken we voor 11 dagen naar Tenerife... ik zal wel moeten afkicken dat ik niet even tussendoor op het forum kan kijken hoe het met jullie is.

Ik heb trouwens de uitslag van het bloedonderzoek... geen aanwijzingen voor zwangerschap. Ik heb dus helemaal geen HcG meer in mijn bloed. Eigenlijk was ik niet eens zo zeer teleurgesteld (nieuwe rondes nieuwe kansen) maar wel een beetje verbaasd. Ik had alle klachten die ik ook had toen ik de vorige keer zwanger was... maar goed. Ik ben weer ontnuchterd. Nadeel is wel dat ik a.s. zondag (pal in mijn huwelijksreis) ongesteld moet worden. Dat is wel echt balen hoor.

Ik ga even nog wat berichtjes lezen...

Monique2, ik hoop dat je je iets beter voelt. Ik wens je heel veel sterkte toe voor 2 juni! Ik denk aan je!!

Nienepien .. ben zo benieuwd of je je ongi al hebt gehad.. ga even de berichtjes lezen

Roos, hoe is het met je? Ik ga ook op zoek of ik nog een berichtje kan vinden hoe het met jou gaat.

Marijke, ben blij dat je je wat beter voelt!! Ik spreek je snel weer!

En verder nog aan alle meiden die me een fijne trouwdag toewensten, heel erg bedankt!!!

Tot over een dag of 12

Kus Frederique
 
Hoi mevrouw

Hartstikke fijn om te horen dat je genoten hebt op je trouwdag.
Wel jammer dat je niet zwanger blijkt te zijn, heel veel plezier op je honnymoon en ik weet niet hoe je met je cyclus uitkomt maar misschien neem je wel een leuk souveniertje mee terug!!

Liefs Jeanette
Sterkte met je keel
 
Hoi Jeanette,

Dat zou heel leuk zijn maar als mijn cyclus meteen weer op de rit is word ik midden in mijn vakantie ongesteld... Maar goed, het is niet anders.

Groetjes Frederique
 
wat ontzettend vervelend zeg je miskraam voor je huwelijk lijkt me inderdaad moeilijk zeg.ik wil toch wel in augustus beginnen met klussen heb al lang de drang en hou die maar tegen!!!!!!maar wil nog wel in me jurk passen.stel je voor dat het al zo snel raak is.....waar ik absoluut niet van uit ga hoor.een hele fijne vakantie rust lekker uit met je keeltje enzo en geniet van elkaar groetjes boov
 
Lieve Frederique, of moet ik nu zeggen mevrouw hupeldepup.

Wat vervelend zeg dat je ziek was gisteren. Wel goed dat je toch nog goed hebt kunnen genieten. Heb nog aan je gedacht en je hebt kei mooi weer gehad hè.

Nou, heeeeeeeeel veel plezier op Tenerife en ook daar horen we de verhalen wel weer over.

Succes verder met zwnger worden.

Liefs, Ank
 
Fijn dat je zo'n bijzondere trouwdag hebt gehad. Het klonk heel mooi en idyllisch.
Helaas daarna de ontnuchtering over je zwangerschap. Ik hoop dat je de volgende ronde wel geluk hebt!
Fijne huwlijksreis, liefs, Kiki
 
Hoi Frederique,
VAn Harte gefeliciteerd!, ben blij dat je ondanks alles toch een mooie dag hebt gehad! En natuurlijk vol positief op naar de volgende ronde, als man en vrouw, en geniet van je huwelijksreis!
liefs Knuffelbeertje, tot snel
 
Lieve Frederique,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.Ik wens jullie heel erg veel geluk samen.En hopelijk snel met zn drietjes!Stom joh, ik heb gisteren heel vaak aan je moeten denken, je had echt superweer! (raar is dat aan iemand denken die je helemaal niet kent)

Balen dat de uitslag negatief was, heel herkenbaar wat je schrijft, alle kwaaltjes waren er....maar dan toch helaas niet zwanger. Het zou toch fantastisch zijn als het ons allebei volgende maand wel lukt!

Je gaat in ieder geval heerlijk genieten van een welverdiende vakantie. Even lekker opladen en lekker even saampjes zijn.

Ik zal het wel missen om met je te schrijven....

Veel plezier, geniet met volle teugen en tot snel maar weer!

Liefs Roos
 
Terug
Bovenaan