Voor Nienepien

Hoi Nienepien,

Ik antwoord maar even hier omdat je anders zo ver terug moet zoeken.

Ik krijg inderdaad een bruiloft met alles erop en eraan. We hebben alleen geen receptie en alleen een feest. Ik wilde nl. voorkomen dat het een stijve bedoeling zou worden.

Ik herken mij echt volledig in je verhaal. Voor mijn miskraam had ik een hele regelmatige cyclus van 26 dagen, perfect dus. Nu is het nog maar afwachten hoe het loopt. Ik verlies trouwens af en toe nog steeds iets bloed. Niet veel maar toch, het is zondag 2 weken geleden. Ik denk daarom dat mijn cyclus wel even helemaal van slag is. Ik ga er dus maar vanuit dat het zo wie zo deze maand niets word... Alhoewel, dat zeg ik wel zo makkelijk maar net als bij jou, is mijn verlangen naar kinderen alleen nog maar groter geworden. Net als jij zou ik de eerste 8 weken (tot de echo aangeeft dat het hartje klopt) heel anders dan dat ik nu gedaan heb. Ik besef nu veel meer dat het alle kanten op kan die eerste weken.. ik ben veel onzekerder en angstiger de volgende zwangerschap.. maar goed, als ik het verhaal van Aagje lees dan kan ik alleen maar denken, waar maak ik me druk om?!

Alvast een heel fijn weekend gewenst. Houd je me op de hoogte hoe het gaat?

Groetjes Frederique

Heb je zeker gelijk in, als je zoiets te horen krijgt (aagje) denk ik wat is het toch erg dat ik over al mijn kwaaltjes zit te zeuren!

Vind het wel heel prettig dat er iemand is die alles herkent wat ik heb!

Had vandaag op mijn werk ook weer zo iets stoms.....een ontstoken gaatje (oor). Dit had ik ook toen ik ontdekte zwanger te zijn. Ga gelijk allemaal rare dingen in mijn hoofd halen, maar heb besloten pas te testen aan het einde van de maand, mocht ik dan nog niet ongi zijn!

Het is zo'n leuke dag, je trouwdag! Ben zelf vorig jaar november getrouwd en zou het zo nog een keer over doen! (met de zelfde man) Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, het is jou dag en ze moeten het voor jou leuk maken!!!!!

Slaap lekker en tot horens....

Nienepien

Ik kan me voorstellen dat je meteen van alles gaat denken. Zelf verloor ik gisteren weer een heeeel klein beetje bloed. Ookal weet ik dat dit echt geen innestelingsbloeding kan zijn... toch hoop ik het (ben een beetje eigenwijs aangelegd ;-)

Zelf wil ik ook aan het einde van de maand een test doen (ik kan het officieel op mijn bruiloft testen (26 mei) maar dat doe ik niet. Ik wacht mijn huwelijksreis af en neem een test mee op reis. Als ik aan het einde van de vakantie nog niet ongesteld ben dan doe ik daar een test.. Ik ben alleen zo bang dat deze straks een vals positief bericht geeft omdat er misschien nog HcG in mijn bloed zit (ik hoorde dat dit wel 8 weken in je bloed kan blijven zitten!!!). Dat wordt afwachten dus... Houd je me op de hoogte hoe het bij jou verloopt?

ps: ik hoop dat ik over een paar maanden nog steeds zeg dat ik zo weer met dezelfde man zou trouwen haha.

Terug
Bovenaan