Voor Nikki

Hé Nikki,
Is het nog spannend of zijn de RD's inmiddels gearriveerd ?
Morgen mag/moet je testen toch ?
Ik wil je ff heel veel sterkte wensen want ik kan me zo voorstellen dat je toch nog een beetje hoop houdt totdat de uitslag onomkeerbaar is
Ook jij doet - zo te lezen - aan een sterke vorm van  'zelfbescherming'

Sterkte morgen

Liefs,
SunshineJo

Hoi Jo,

Helaas zijn de RD al gearriveerd. Precies twee weken na de terugplaatsing (afgelopen vrijdag dus). Begin maart hebben we het evaluatiegesprek. Kijken wat er te vertellen valt. Helaas geen cryo’s, dus ben benieuwd wanneer we weer verder mogen voor de tweede poging. Wat mij betreft kan het niet snel genoeg gaan. Het enige wat mij momenteel toch wel bezig houdt is of we er niet zelf meer aan kunnen doen. Daarom heb ik al Proxeed besteld voor m’n mannetje (vanwege de slechte zaadkwaliteit). Zelf denk ik aan acupunctuur. Niet dat ik zo’n type ben dat zich veel met alternatieve geneeswijzen of iets dergelijks bezig houdt, maar baat het niet schaadt het niet. En ik heb dan het gevoel er zelf nog wat aan te doen, dan alleen maar wachten. Heb jij met zulke dingen ervaring?

Inderdaad, zelfbescherming is inderdaad zo’n beetje mijn tweede naam. Ik ga ook vaak van het negatieve uit, dan kan het alleen nog maar meevallen. Meestal val het dan ook mee, behalve in dit traject. Normaal ben ik best sterk, maar ik heb nog nooit zoveel gehuild als de afgelopen tijd, terwijl mijn leven toch ook niet altijd over rozen is gegaan.

Maar goed, met frisse moed proberen we de volgende poging in te gaan.. Hopelijk mogen we snel starten.

Hoe is het met jou? Hopelijk leveren de cryo’s een mooi resultaat op aan het einde van de maand / begin volgende maand.

We houden elkaar op de hoogte!

Groetjes,
Nikki

Hoi Nikki,

wat ontzettend balen voor je!
En helemaal nu je weer helemaal opnieuw moet beginnen zonder cryo's.

Ik hoop zo voor jullie(allebei) dat de volgende ronde wel het geluk mag brengen.

Heel veel sterkte!

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan