Voor Nina 1980

A

Anoniem

Guest
Hoi Nina,

Hoe gaat het met je?
Ik hoop dat je nadat de duivels zijn toegeslagen weer vol goed moed verder gaat.
Ik had het deze maand echt niet verwacht en toch is het zo.
Ik heb nog wel een goed tip voor je: een maansteen aan kettinkje dragen, baat het niet dan schaadt het niet. Ik heb na mijn laatste Nod zo'n maansteen gekocht en ben nu dus zwanger.
Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat. Ik kijk af en toe hier rond om te kijken hoe het je vergaat.
Als je benieuwd bent waar ik me bevind dan moet je maar eens op het oktoberforum kijken.

Ik hoop gauw wat van je te horen!
Dikke knuffel
Bloem 25

Heey Bloem!!

Het gaat goed met me!!
Heel druk met mn werk........vandaar ik weinig hiero meer ben!

We zijn weer met volle moed de 3de ronde ingegaan!!!
Klussen dat we doen hahaha
10 Maart heb ik mn NOD,dus dat duurt nog wel even!

Waar koop je zon maansteen eigenlijk??
Zal het werkelijk helpen dan?

Hoe gaat het met jou????
Ben je lekker aan het genieten op die roze wolk??
Misselijk??of valt het wel mee?? en heb je nog weinig last van iets.....

Hoop dat ik binnenkort me ook kan toevoegen, bij jou en Endy,
op de zwangerpagina!

Fijn weekend!!!

Veel liefs,Nina

Hoi Nina 1980,

Ik had al zo'n vermoeden dat je erg druk was.
Ik zag inderdaad erg weinig berichtjes van je.

Zo'n maansteen kun je kopen bij een New Age winkel(je kunt ze ook via het internet bestellen, maar het is beter om het zelf te doen dan kun je de steen voelen). Of het echt het enige is waardoor ik zwanger ben weet ik niet. Ik was natuurlijk al een poosje gestopt met de pil (september 2005). Maar het heeft me zeker op  een bepaalde manier rust en kracht gegeven, dat mijn beurt zou komen (was het nu niet dan over een jaar wel).
Daarnaast vind ik het overigens ook nog eens een erg mooi sieraad (je hebt ze in witachtige en bruinachtige kleuren).

Wat betreft mijn zwnagerschap heb ik nog weinig last van kwaaltjes, heel af en toe ben ik wat misselijk maar dat komt vooral op zetten  als ik weer moet eten.

En mijn roze wolk die wisselt een beetje, de ene keer ben ik heel blij en de andere keer ook weer heel bang ( het kan nog mis gaan).
Ik probeer dan wel tegen mezelf te zeggen kom op meid je bent nog jong, heb vertrouwen in je lichaam en neem de tijd om aan het idee te wennen. Als ik dat tegen mezelf zeg dan geloof ik er weer in.

Ik ben vandaag begonnen met Moeders voor Moeders. Ik vind het heel belangrijk om dit te doen, in mijn omgeving lukt het een aantal vriendinnen en collega's niet om via de normale weg zwanger te raken. En met de hormonen die nu in mijn urine zitten kunnen ze medicijnen maken die die vrouwen kunnen helpen om wel zwanger te raken.
Wat heel leuk daaraan was (maarook heel spannend) was dat ik nog een keer een test moest doen. Bij de huisarts geloofden ze me zo wel en volgens hem was het niet nodig het nog een keer aan te tonen.
Bij moeders voor moeders deden ze het nu nog een keer en weer was de test postitief. Toch wel een leuke extra bevestiging en meteen een heel goede tip om je zwangerschapstest te conserveren ( als het bij jou straks ook zover is) dan moet je een beetje blanke nagellak op het venster van de streepjes doen.

Lieve Nina, ik wens je heel veel succes met klussen, maak er maaar een feestje van!!!
Ik zal verschrikkelijk voor je men dat het nu ook snel raak is!

Liefs en een knuffel van Bloem 25

P.s. Sorry voor mijn lange verhaal

Hai Bloem!!!

Wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat.
Ook goed dat je bent begonnen met het helpen met,
moeders voor moeders.......
Als het bij mij straks zo ver is, zou ik dat ook wel willen doen.

Van het weekend ben ik vrij, en dan ga ik zon maansteen
kopen, baat het niet, schaad het niet!

Ohh had me deze maand zo voorgenomen, om er niet zoveel meer mee bezig te
zijn, maar het is super moeilijk.....
Onbewust doe je dat toch!

Wens jou heel veel succes met je zwangerschap,
en laat snel weer wat van je horen!!!

Veel liefs,Nina

Hoi Nina,

Daar ben ik weer.
Ja ik probeer wel wat reclame te maken voor het goede doel he!! hahahahaha!

Ik heb het de afgelopen dagen heel druk gehad met van alles regelen, van kraamzorg (moet je nu al doen) tot en met echo's en nekplooimetingen aan toe.
Ik heb al diverse lijstjes gemaakt, en kan nu weer driftig strepen.
Dat je nu al zoveel moet regelen voor een kindje ter grootte van 0,5mm is echt ongelooflijk.
Nog iets meer dan twee weken wachten dan mag ik voor het eerst naar de verloskundige.
En over een kleine 4 weken mag ik voor het eerst naar binnen kijken in mijn buik (dat vind ik nog wel het meest magische van alles).
Ik ben wel bang dat iedereen het aan mijn neus ziet dat ik zwanger ben. We willen het namelijk pas na twaalf weken vertellen.
En daarom ben ik zo blij dat ik hier op het forum kan kletsen en jou als digitale vriendin heb om af en toe mijn hart te luchten. Is toch wel heel erg fijn.

Nou Nina succes met wachten!!! Hou me op de hoogte en ik spreek je snel weer.

Liefs Bloem 25

Hee Bloem!

Jeetje, moet je nou al al die afspraken maken,kraamzorg
enz enz......
Had niet gedacht dat dat al zo snel moet.

Ook wel weer leuk al dat geregel enzolijkt me!

Het meest spannende lijkt me toch wel de eerste echo
lijkt me geweldig!!!!
Voor jou duurt dat niet lang meer........ben benieuwd
wat je ervan vind.......(Denk heel bijzonder)!

Rustig aan!!!
Tot snel!

Veel liefs,Nina

Hoi Nina,
Alles goed met je??
Hier gaat alles zo zijn gangetje af en toe verbaas ik me er echt over dat ik zwanger ben, maar ik merk het nu wel wat meer, ik kan 's avonds mijn ogen echt niet meer open houden zo moe ben ik dan.
Ik las in een ander stukje dat jij op 10 mrt je NOD hebt. Spannend joh.
Ik zelf kijk naar die datum ook uit want dan mag ik voor het eerst naar de verloskundige.Ik zal dan aan je denken en voor je duimen. Ik hoop echt voor je dat het raak is.

Liefs van Bloem 25

Heey Bloem,

Wil je morgen vij de vk, veel succes wensen!
Spannend joh!

Hoe gaat het met je?
Al meerdere zwangerschapverschijnsellen??
Of valt het wel mee?

Met mij gaat het goed......alleen vreselijk moe....
Morgen is dan (ook)
de grote dag voor mij, ben benieuwd....
Tot nu toe nog niets te bespeuren....
We wachten maar weer rustig af!

Zal je op de hoogte houden!

Liefs,Nina

Terug
Bovenaan