voor noah 1981

A

Anoniem

Guest
Hoi Noah,

Ik las dat je ook last hebt van extreme misselijkheid. Ik ook en ik gebruik nu domperidom nadat de emesafene niks deed. Mag ik vragen welke medicatie jij gebruikt ?

Birgit

Hoi Birgit,

Heb diverse medicijnen van de gynacoloog gehad. Emesafene, maar dat hielp zowel bij de eerste als tweede zwangerschap niets.

Daarna zijn ze begonnen met Primperan, dit hielp wel, maar lang niet voldoende. Het eten en drinken kon dan een kwartiertje binnen blijven ipv 2 minuten.

Na bijna een maand in het ziekenhuis te hebben gelegen kwam de arts met Kytril aan (ook wel Granisetron genoemd). Dit bleek voor mij een uitkomst. Na overleg met Nederlands Medisch Instituut en de leverancier van de medicijnen, mocht ik het gebruiken.
Kreeg de medicijnen eerst ingespoten. Toen dat voor de eerste keer gebeurde, wist ik niet wat me overkwam. Na een kwartier alle misselijkheid en spugen verdwenen!! Zo'n verademing!
Na een week mocht ik met pillen naar huis. Ik was/ben natuurlijk niet direct beter en moet ontzettend oppassen met wat ik doe. Genoeg eten, drinken en vooral rust nemen. Ik blijf momenteel nog afvallen, omdat ik niet genoeg binnen krijg, maar dat had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook. Heb nog wel wat extra's en de kleine neemt echt wel wat het nodig heeft.

Liefs Noah

Terug
Bovenaan