Voor NOD overduidelijke positieve test, wie had dit ook?

We willen in oktober gaan proberen voor een derde kindje. Dat stond zo in ons hoofd als beste tijd (maar goed, wanneer is het de juiste tijd?). Bij de andere kinderen duurde het een aantal maanden voor we een positieve test in handen hadden dus daar hielden wij ook rekening mee.

Vandaag gebeurde dit. Na een aantal dagen al weeïg gevoel te hebben besloot ik tijdens mijn bezoekje aan de action om toch die zwangerschapstesten in mijn mandje te gooien. Thuis bij aankomst verklaarde manlief mij nog voor gek: “Jij denkt wel vaker dat je zwanger bent”. Hij had ook wel gelijk, maar toch wilde ik het graag zeker weten.

Thuis deed ik gelijk de test: vol ongeloof keek ik na een aantal minuten naar de test, een harde paniek kreet naar beneden want daar was mijn man. ZWANGER! Wij zijn gewoon eerder dan wij hadden verwacht zwanger van een derde kindje. Het is nog onwijs pril en (een hele duidelijke streep + clearblue met ZWANGER) 1 dag voor mijn NOD, wie heeft dit ook gehad? Bij beide kinderen wel voor NOD licht streepje maar niet zó overduidelijk.

Fingers crossed dat alles goed blijft gaan.
 
Ik heb nooit voor NOD getest maar nu met ons tweede kindje op NOD getest en op die test verscheen vrijwel meteen een dikke vette duidelijke streep. Kan alleen maar bedenken dat deze dus ook al duidelijk positief zou zijn geweest 1 of 2 dagen voor NOD. Hier ondertussen 29 weken zwanger van de tweede en alles in orde! Proficiat en geniet ervan!
 
Hier ook 5 dagen voor nod dikke streep bij ovulatie testen. Toen 2 dagen voor nod zwangerschapstest gedaan en ook duidelijk positief. Ondertussen een dochter van 7,5 maand oud.
 
Terug
Bovenaan